Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@11:02:00 GMT

رئال مادرید-سیتی؛ بازگشت پپ به خانه دشمن (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۴۴۶۰

رئال مادرید-سیتی؛ بازگشت پپ به خانه دشمن (عکس)

قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان دقایقی پیش به انجام رسید و در این مرحله رئال مادرید باید به مصاف سیتی برود.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که در دور گروهی پس از پی اس جی در رده دوم قرار گرفت، انتظار یک قرعه دشوار را داشت و حالا مشخص شده است که باید به مصاف منچسترسیتی پپ گواردیولا برود.

سرمربی کاتالان سیتی به اسپانیا و سانتیاگو برنابئو، خانه دشمن قدیمی خود باز خواهد گشت که بدون شک شاهد صحنه های جذابی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین بار که پپ در برنابئو حضور داشت، به عنوان سرمربی بایرن بود که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان دو شکست تلخ را برابر رئال تجربه کرد.

 

در بازی رفت، رئال با گل کریم بنزما 1-0 برنده شد و در بازی برگشت در مونیخ بازهم رئال بود که پیروز شد و این بار با نتیجه 4-0. راموس و رونالدو در آن بازی دبل کردند تا خاطره ای بسیار تلخ برای پپ به جا بماند.

گواردیولا اما در دوران حضورش در بارسا بارها طعم پیروزی را برابر رئال چشید و البته شکست هایی را نیز تجربه کرد.

 

 

 

رئال مادرید و سیتی در سال های اخیر 4 بازی رسمی انجام داده اند. در فصل 13-2012 و زمان حضور مورینیو روی نیمکت رئال، دو تیم در دور گروهی با یکدیگر برخورد کردند. در بازی رفت رئال مادرید تا دقیقه 87 با نتیجه 2-1 از سیتی عقب بود اما بنزما ابتدا کار را به تساوی کشاند و در ادامه رونالدو دقیقه 93 گل پیروزی را به ثمر رساند تا مورینیو از شدت خوشحالی وارد زمین شود.

در بازی برگشت دو تیم 1-1 مساوی شدند تا سیتی نتواند به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.

 

 

 

 

فصل 16-2015 نیز دو تیم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر هم قرار گرفتند. بازی رفت در منچستر با تساوی بدون گل تمام شد ولی در بازی برگشت رئال در برنابئو با ضربه گرت بیل که به بدن فرناندو برخورد کرد پیروز شد و به فینال رفت.

در بازی های دوستانه نیز سیتی دو سال پیش در آمریکا موفق شده بود 4-1 بر رئال مادرید پیروز شود. این بار نتیجه چه خواهد شد؟ پپ انتقام می گیرد یا زیرو تیمش را به یک چهارم نهایی خواهد رساند؟

 

 

 

 

پپ گواردیولا (سرمربی) منچستر سیتی رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پپ گواردیولا سرمربی منچستر سیتی رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۴۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقام رئال از سیتی و گواردیولا؛ چشمک مادرید به جام پانزدهم

رئال مادرید ترک عادت نکرد و بار دیگر مدافع عنوان قهرمانی فصل قبل ليگ قهرمانان اروپا را حذف کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ شاگردان کارلو آنچلوتی در ضربات پنالتی نسخه قدرتمندترین تیم فعلی اروپا را در جدالی انتقامی پیچیدند و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان گام گذاشتند تا حریف بایرن مونیخ شوند.

رئال مادرید همواره استاد گرفتن انتقام از تیم‌هایی بوده که باعث حذفش در لیگ قهرمانان اروپا شده اند و اینبار هم بلافاصله منچسترسیتی و گواردیولا را مغلوب کرد تا خاطره تلخ سال گذشته را به فراموشی بسپارد.

 

 

دیگر خبرها

  • ۱۰ بار حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به عنوان سرمربی؛ آنچلوتی به رکورد گواردیولا رسید
  • سیتی بهتر بود اما ما رئال مادرید هستیم!
  • کارلو آنچلوتی: گواردیولا «جنتلمن» بود مثل همیشه
  • پپ گواردیولا بعد از شکست برابر رئال مادرید چه گفت؟!
  • خلاصه بازی رئال مادرید و سیتی ؛ کهکشانی‌ها به نیمه نهایی رسیدند
  • رئال مادرید از منچسترسیتی انتقام گرفت و حریف بایرن شد
  • انتقام رئال از سیتی و گواردیولا؛ چشمک مادرید به جام پانزدهم
  • احترام جالب بازیکنان رئال به لوگوی سیتی (عکس)
  • منچسترسیتی - رئال مادرید؛ «محشر کبری»
  • کابوس «رئال» از حضور در «اتحاد»/ «سیتی» به دنبال تکرار تاریخ است