Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@14:25:38 GMT

استیضاح وزیر نفت منتفی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۵۰۵۱

استیضاح وزیر نفت منتفی شد

«جلال میرزایی» امروز (دوشنبه) در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا با بیان اینکه استیضاح وزیر نفت از دستور مجلس خارج شد،‌ ادامه داد:‌ پس از نارضایتی ایجاد شده به دنبال اصلاح قیمت بنزین که طبیعی نیز بود،‌ برخی نمایندگان به دلیل اینکه مورد مشورت قرار نگرفته بودند،‌ موضوع استیضاح را مطرح کردند.

وی افزود:‌ تعدادی از نمایندگان بحث استیضاح وزیر نفت،‌ شماری استیضاح وزیر کشور و عده ای نیز استیضاح وزیر آمومزش و پرورش را دنبال می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزایی تاکید کرد:‌ با این حال مشخص شد، جامعه و جریان های اجتماعی با وجود نارضایتی که از اصلاح قیمت سوخت داشتند اما  از استیضاح حمایتی نکردند و استقبالی از این موضوع نشد.

به گفته عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، موضوع استیضاح وزیر نفت بیشتر سیاسی بود و ماهیت سیاسی داشت.

وی گفت: با توجه به بازخورد این استیضاح، فعالان سیاسی و عقلای مجلس و نیروهای سیاسی بیرون از مجلس با توجه به شرایط کشور، استیضاح را مورد ارزیابی قرار دادند.  

میرزایی افزود:‌ با ارزیابی های صورت گرفته، در این ارتباط تجدید نظر شد و با توجه به تحریم و برگزاری انتخابات در اسفند ماه خود استیضاح کنندگان نیز بازنگری کردند و استیضاح از دستور خارج شد.

به گزارش ایرنا،‌ استیضاح وزیر نفت بعد از اصلاح قیمت بنزین و سهمیه بندی آن از سوی برخی نمایندگان مجلس مطرح شد و بیژن زنگنه در دو نوبت با حضور در کمیسیون انرژی به سوالات استیضاح کنندگان پاسخ داده بود.  

برچسب‌ها بیژن نامدار زنگنه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی نفت جلال میرزایی استیضاح

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیژن نامدار زنگنه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی نفت جلال میرزایی استیضاح بیژن نامدار زنگنه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی نفت جلال میرزایی استیضاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۵۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی درگوشی حرف زدن میرسلیم و بادامچیان در یک مراسم سیاسی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در چند روز گذشته، نشست برخی از منتخبین دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حزب موتلفه اسلامی با عنوان اولویت‌های مجلس تحول و تکامل، در موسسه فرهنگی شهدای موتلفه برگزار شد.

در همین راستا، عکسی از گفتگوی مصطفی میرسلیم، نماینده تهران و عضو حزب موتلفه و اسدالله بادامچیان، دبیر کل حزب موتلفه را مشاهده می‌کنید.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898854

دیگر خبرها

  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • بازار سیاه تایر از بین می رود!
  • تحریم های جدید ایران تا چه حد جدی است؟
  • عکسی درگوشی حرف زدن میرسلیم و بادامچیان در یک مراسم سیاسی
  • خط لوله گاز ، مهم‌ترین طرح ایران و پاکستان در حوزه انرژی
  • قیمت برق استرالیا در آینده رکوردی تاریخی خواهد زد
  • پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است
  • توافق آمریکا برای خرید نفت ایران / بازار انرژی شگفت زده شد!
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه
  • شورای شهر رأی به استیضاح شهردار ارومیه داد