Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-20@03:36:37 GMT

رئیسی پیگیر وضعیت بازداشت شدگان اخیر

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۵۱۵۷

رئیس قوه قضائیه از عملکرد کارگروه ویژه رسیدگی به وضع بازداشتی‌های حوادث اخیر تقدیر کرد و گفت: دادستان‌ها در تهران و در شهرستان‌ها وضعیت بازداشتی‌ها را روشن کنند. به گزارش بازار نیوز به نقل از تابناک، به نقل از فارس، سیدابراهیم رئیسی در جلسه مسؤولان قضایی اظهار کرد: از اعضا و مدیریت پیگیری مسایل قضایی و وضعیت بازداشتی‌های اغتشاشات اخیر، معاون اول قوه قضائیه، دادستان کل کشور و همه عزیزانی که در این حوزه فعال بودند، تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: دادستان‌های محترم در تهران و در شهرستان‌ها وضعیت بازداشتی‌ها را روشن کنند. تلاش خوبی در این جهت انجام دادند که جا دارد هم تقدیر کنم و هم تاکید کنم تا حصول نتیجه نهایی کار را دنبال کنند.

رئیسی در بخش دیگری از این جلسه با تاکید بر اینکه یکی از حقوق مهم برای مردم حق زیستن در یک محیط سالم با هوای سالم است.

وی یادآور شد: این چند روز مساله‌ای برای تهران درباره هوای ناسالم است و طبیعتا پیگیری جدی مسئولان مربوطه را می‌طلبد. من در جلسه قبل و جلسات گذشته اشاره کردم سخن از مچ گیری نیست؛ سخن از ضرورت پاسخگویی است و هر کس در هر بخشی که مسئولیت دارد باید نسبت به وضعیت هوای ناسالم پاسخگو باشد.

وی افزود: فقط موضوع هوا نیست بلکه سازمان محیط زیست و شهرداری‌ها باید در این زمینه پاسخگو باشند. دستگاه‌های نظارتی و دادستان‌های ما باید کار را دنبال کنند.

رئیس دستگاه قضا یادآور شد: وضعیت زیست محیطی که در اهواز ایجاد شده وضعیتی است که باید مورد پیگیری قرار گیرد. وضعیتی است که به دنبال خدمات ارزشمندی که از ناحیه ملت و مردم عزیز و دولت در رابطه با زلزله زدگان در تبریز انجام شد و ضرورت تداوم این اقدامات را نسبت به مردم آن منطقه با توجه به سرمای آن منطقه می‌طلبد. این‌ها مثال‌هایی است که عرض می‌کنم.

وی با تاکید بر اینکه مساله حقوق عامه یک مساله بسیار مهم و محوری است، گفت: هم همه مسؤولان باید نسبت به حقوق مردم همت کنند و هم دستگاه‌های مسئول و دادستان کل و دستگاه بازرسی باید آن را پیگیری کنند و باز هم تاکید می‌کنم مساله ضرورت پاسخگویی در این میدان است. تابناک / لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000GUG برچسب ها: رئیسی ، بازداشت شدگان اخیر ، قوه قضاییه

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: رئیسی بازداشت شدگان اخیر قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۵۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان زنجان استاندار را پای پل میربهاءالدین کشید

دادستان زنجان این بار برای حل مشکلات سه پل تاریخی میربهاءالدین، حاج محمد و سردار، مسئولان استانی و در رأس استاندار زنجان را پای پل کشید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، بهروز عباسی دادستان مرکز زنجان در راستای پیگیری مشکلات انباشته شده در پل میربهاءالدین و پل‌های سید محمد و سردار، صبح امروز بار دیگر مسئولان استانی ولی این بار در رأس، استاندار زنجان را به پای پل کشید. علاوه بر استاندار، مدیران آب منطقه‌ای، میراث‌فرهنگی، مدیرکل دفتر فنی، مسئولان شهرداری و شورای شهر، محیط زیست حضور داشتند.

بهروز عباسی دادستان زنجان در این بازدید به مسئولان استانی تأکید کرد که باید مشکلاتی که سالیان سال در اطراف این پل‌ها انباشته شده است را رفع کنند.

وی با بیان اینکه ترک فعل نباید در این زمینه رخ دهد و سبب نارضایتی عمومی شود، گفت: باید بتوانیم نهایت استفاده را از ظرفیت این پل‌های تاریخی داشته باشیم و مشکلات پیرامون این پل‌ها و زنجانرود را حل کنیم.

10 فروردین امسال بود که تسنیم زنجان گزارش ویدئویی با موضوع وضعیت نامناسب پل قدیمی میربهاءالدین با قدمت بیش از یک صد ساله منتشر کرد و روی خط خروجی این رسانه رفت.

همین موضوع سبب شد که دادستان مرکز زنجان در زمینه انتشار این خبر ضمن تقدیر از مطالبه‌گری خوب خبرگزاری تسنیم بگوید: این موضوع را پیگیری می‌کنم و با دستگاه‌هایی که در این زمینه ترک فعل کرده‌اند برخورد خواهد شد.

همین موضوع سبب شد که شهرداری زنجان با ورود دادستانی به موضوع، نیروهای پاکبان شهرداری منطقه 3 را به خط کند و در عرض یک روز بیش از یک تن زباله را از آنجا جمع‌آوری کند.

اما این پایان کار نبود و بهروز عباسی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان دوباره شخصاً 17 فروردین از پل‌های تاریخی زنجان (میربهاءالدین و سیدمحمد و سردار) بازدید کرد و در این بازدید، شهردار زنجان، مدیرکل میراث فرهنگی، مدیرکل محیط زیست و چند تن دیگر مدیران، وی را  همراهی کردند.

بهروز عباسی در این بازدید ضمن تأکید بر حفظ آثار باستانی و تاریخی، از مسئولان درخواست کرد که هرچه سریعتر به وضعیت ظاهری این پل‌های تاریخی رسیدگی کنند.

عباسی دراین بازدید تأکید کرد: با ترک فعل هر دستگاهی برخورد خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد کوتاهی برخی دستگاه‌ها، سبب نارضایتی مردم شود.

وضعیت نامناسب پل میربهاءالدین زنجان+فیلمورود دادستانی زنجان به وضعیت بد پل میربهاءالدیندستور مجدد دادستان ‌زنجان برای رسیدگی به پل‌ میربهاءالدین

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌ و بلوچستان شد
  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • رئیسی، پیگیر آخرین وضعیت سیل در سیستان و بلوچستان شد
  • رئیسی پیگیر‌ وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • پیام اسرای فلسطینی از «سلاخ‌خانه» اسرائیل برای اعراب و جهان
  • آمریکا: اسرائیل را برای انجام تحقیقات درباره بازداشت شدگان فلسطینی تحت فشار قرار می‌دهیم
  • دادستان زنجان استاندار را پای پل میربهاءالدین کشید
  • حماس: جامعه جهانی توحش اسرائیل ضد اسرای فلسطینی را مهار کند
  • نسخه پیچی پناهیان؛ از مساله حجاب تا مشکلات اقتصادی
  • نسخه عجیب پناهیان برای حل مساله حجاب؛ با ساخت دو سریال همه‌ چیز درست می‌شود!