Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-16@20:20:23 GMT

تهران خاکستری

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۵۲۲۳

تهران خاکستری

بر اساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پی تجمع آلاینده‌ها به‌ویژه ذرات معلق در هوای پایتخت، کیفیت هوای امروز با شاخص ۱۳۷ در شرایط ناسالم برای همه گروه‌ها است. تهران خاکستری تهران خاکستری تهران خاکستری تهران خاکستری تهران خاکستری تهران خاکستری تهران خاکستری تهران خاکستری تهران خاکستری تهران خاکستری تهران خاکستری تهران خاکستری تهران خاکستری تهران خاکستری تهران خاکستری تهران خاکستری تهران خاکستری تهران خاکستری تهران خاکستری تهران خاکستری تهران خاکستری

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۵۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت بهتر هوای تهران طی فروردین‌ماه جاری

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با استناد به اطلاعات برداشت شده از ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوای پایتخت گفت: شهروندان تهرانی از ابتدای سال جدید تا امروز (۲۷ فروردین‌ماه) پنج روز پاک و ۲۲ روز قابل قبول تجربه کردند.

به گزارش ایسنا سید محمدمهدی میرزایی قمی گفت:در مدت مشابه فروردین سال گذشته، یک روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس در پایتخت به ثبت رسید اما در سال جاری تا امروز (۲۷ فروردین‌ماه) حتی یک روز هوای ناسالم در تهران ثبت نشده است.

وی افزود: در بازه زمانی مشابه سال ۱۴۰۲، شهروندان تهران شش روز پاک، ۲۰ روز قابل قبول و یک روز ناسالم برای گروه های حساس را تجربه کرده بودند.

 به گزارش روابط عمومی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میرزایی قمی با تأکید بر اینکه تهرانی‌ها در روز ۲ فروردین با شاخص ۴۰ برای آلاینده دی‌اکسید نیتروژن (NO۲) بهترین کیفیت هوا را تنفس کردند، خاطرنشان کرد: به علت استقرار و تداوم شرایط ناپایدار جوی و وزش باد مؤثر، کاهش بروز گرد و خاک همچنین بارش باران در برخی روزها، زمینه لازم برای پراکندگی آلاینده‌ها فراهم شده است و خوشبختانه از ابتدای امسال، شرایط فراتر از حد مجاز را در هیچ یک از روزهای سال شاهد نبودیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هوای تهران سالم شد
  • کیفیت هوای تهران چطور است؟
  • بهبود نسبی کیفیت هوای تهران
  • هوای پایتخت قابل قبول شد
  • بهبود نسبی کیفیت هوای تهران/ هوای پایتخت قابل قبول شد
  • کیفیت خوب هوای تهران در فروردین
  • کیفیت بهتر هوای تهران طی فروردین‌ماه جاری
  • هوای تهران آلوده شد
  • امروز در تهران نفس بکشید
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است