Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@01:33:20 GMT

جایگاه گاز CNG آبدانان افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۵۳۸۲

جایگاه گاز CNG آبدانان افتتاح می‌شود

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام از افتتاح جایگاه گاز CNG در روزهای آتی در آبدانان خبر داد.

علی اصغر چاغروندی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: با توجه به رفع مشکلات از جمله نصب و تجهیز ، جایگاه گاز CNG آبدانان طی روزهای آینده راه اندازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سهمیه‌بندی بنزین یکی از عوامل مهم راه اندازی جایگاه گاز CNG آبدانان است که با افتتاح این جایگاه مشکلات مردم این شهرستان در ارتباط با استفاده از گاز سی‌ان‌جی مرتفع می‌شود.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام  بیان کرد: این جایگاه در زمینی به مساحت بیش از ۲ هزار متر مربع با اعتبار حدود ۶ میلیارد تومان در آستانه بهره‌برداری قرار دارد.

وی یادآور شد: سهمیه سوخت خودروهای پایه گاز سوز کارخانه‌ای براساس اطلاعات سامانه جامع خودروهای گازسوز اختصاص یافته است.

وی عنوان کرد:  در حال حاضر در سطح استان ۲۲جایگاه CNG و ۴۷جایگاه عرضه سوخت مایع، نسبت به سوخت‌رسانی به خودروها اقدام می‌کنند.

گفتنی است، پیشتر گزارشی با عنوان «شهرستانی بدون جایگاه سوخت CNG / تحریم‌ها منجر به تعویق راه‌اندازی جایگاه شده است» در خبرگزاری فارس منتشر شده بود.

انتهای پیام/970821

منبع: فارس

کلیدواژه: ایلام گاز فرآورده های نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۵۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواز کسب کاغذی برچیده می‌شود

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، امیر سیاح در هشتاد و یکمین جلسه هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا کنون ۱.۶ میلیون فقره مجوز کسب و کار الکترونیکی صادر شده که با توجه به جدید بودن شناسه یکتای صنفی نیز دریافت کرده‌اند. در این مدت ۲.۵ میلیون تقاضا برای مجوز ارائه شده بود که ۹۰۰ هزار مجوز یا رد شده یا با انصراف افراد مواجه شده است.

وی افزود: بر اساس قانون پایانه‌های فروشگاهی باید تا ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ سایر ۲ میلیون مجوز کاغذی کسب و کار، الکترونیکی شوند و شناسه یکتا برای آنها صادر شود. اگر صاحبان جواز کسب این اقدام را صورت ندهند از تمامی خدمات حاکمیتی و دولتی محروم خواهند شد.

رییس مرکز بهبود کسب و کار وزارت اقتصاد خاطرنشان کرد: این اولین جلسه هیات مقررات‌زدایی در سال جاری بود که مقررات زائد کسب و کارها را باید رفع کنیم. در این خصوص قرار شد آخرین گام از قانون تسهیل کسب و کار شامل تبدیل پروانه‌های کاغذی کسب به شناسه یکتای کسب و کار شود.

سیاح درباره مجوز احداث جایگاه سوخت‌رسانی‌ بیان کرد: شرکت نفت در این زمینه اعلام کرده با توجه به ظرفیت تولید بنزین کشور، ‌جایگاههای موجود کافی است. بنابراین ‌باید پیگیری شود مجوزهای جدید برای افرادی که تقاضای ایجاد جایگاه دارند، منجر به قاچاق سوخت نشود. در این زمینه اهلیت و توان مالی متقاضیان برای احداث جایگاه اهمیت دارد.

به گفته سیاح، شرکت پالایش و پخش قول داده تا آخر خرداد پاسخ متقاضیان احداث جایگاه سوخت را از طریق سیستمی بدهد و فرآیند کارمند محوری حذف خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در استان کرمانشاه صرفه‌جویی شد
  • صرفه جویی بیش از ۴۷ میلیون لیتر بنزین در ایلام
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در منطقه کردستان
  • صرفه‌جویی بیش از ۴۷ میلیون لیتری مصرف بنزین در منطقه ایلام
  • توزیع بیش از ۲۱۴ میلیون متر مکعب گاز از جایگاه‌های سوخت اردبیل
  • مصرف روزانه ۸۰۰ هزار مترمکعب سوخت سی ان جی
  • جواز کسب کاغذی برچیده می‌شود
  • صدور کارت سوخت در حداقل زمان ممکن انجام می شود
  • تداوم نظارت مستمر بر بازار ایلام
  • مصرف بیش از ۱۷۲ میلیون متر مکعب سی ان جی در سبد سوخت کردستانی ها