Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرونده تخلف ۵۰میلیارد ریالی دو شرکت حمل و نقل خراسان رضوی به اداره تعزیرات حکومتی تحویل شد.

به گزارش قدس آنلاین، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تربت حیدریه گفت:این دو شرکت حمل و نقل بدون طی مراحل قانونی و دریافت مجوزهای لازم اقدام به جابجایی کالا می کردند که پرونده با ثبت تخلف ۵۰میلیارد ریالی به اداره تعزیرات حکومتی تحویل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مهدی عباسپور همچنین از کشف یک انبار غیرقانونی با ۱۰۰میلیون تومان کالا در یک منزل مسکونی خبر داد و افزود: این انبار به عنوان بارانداز ثبت سامانه نبود از این رو با عنوان فعالیت غیر قانونی برای آن پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد. وی گفت: از ۲۵ آبان با فعالیت گروههای نظارتی و بازرسی از واحدهای صنفی و شکایتهای رسیده ۱۰۰شکایت منجر به تشکیل پروند شد که مجموع ریالی پرونده ها ۱۰۰میلیون تومان است. رییس اداره صمت تربت حیدریه گفت: در حوزه قاچاق کالا در دوماه گدشته ۴۳پرونده به ارزش ریالی ۱۳۰میلیون تومان تشکیل و به تعزیرات خکومتی ارجاع شد. عباسپور بیشترین اجناس قاچاق را مربوط به لوازم ارایشی و بهداشتی، گیاهان دارویی، کود و سم و بخشی نیز تلفن همراه عنوان کرد. منبع: صداوسیما 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تربت حیدریه تعزیرات حکومتی حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۵۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از ورود یک‌هزار و ۳۵۸ پرونده تخلفاتی در بخش‌های مختلف به تعزیرات حکومتی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدحمزه لقمانی، امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در فروردین سال ۱۴۰۳ هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف اقتصادی وارد شعب این اداره کل و رسیدگی شده‌است.

وی افزود: از این تعداد پرونده وارده هزار و ۴۴ فقره مربوط به تخلفات کالا و خدمات و ۲۱۷ فقره پرونده وارده مربوط به حوزه قاچاق کالا و ارز، و تعداد ۹۷ فقره پرونده مربوط به حوزه بهداشت دارو و درمان بوده‌است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی در سه بخش قاچاق کالا و ارز، بهداشت دارو و درمان، کالا و خدمات، ۲۱۸ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال بوده‌است.

وی تصریح کرد: گزارش این تعداد فقره پرونده وارده توسط بازرسان دستگاه‌های متولی و نظارتی و متولیان امر در حوزه اقتصادی به تعزیرات حکومتی ارسال شده‌است.

کد خبر 747495

دیگر خبرها

  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند
  • وصول جریمه ۴ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز از پرواز آمریکا جا ماندند
  • جریمه ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه در پاوه
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • ماجرای کشف ۳۰ هزار دلار از دو مسافر آمریکا