Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-18@13:57:33 GMT

ترامپ: دندان‌های پلوسی از دهانش افتاد!

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۵۴۴۴

ترامپ: دندان‌های پلوسی از دهانش افتاد!

رئیس‌جمهوری آمریکا با به کاربردن اصطلاحی عامیانه مدعی شد رئیس مجلس نمایندگان این کشور حین پیشبرد لایحه استیضاح سهواً حرفی زده که به نفع ترامپ است. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا باز هم «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را که عامل اصلی پیشبرد روند استیضاح وی است، مورد تمسخر قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در پیامی توئیتری و در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چرا پلوسی از گنجاندن اتهام «رشوه خواری» در پرونده استیضاح ارائه شده از سوی مجلس نمایندگان خودداری کرده است، با لحنی کنایه آمیز گفت:، چون دندان‌های پلوسی از دهانش بیرون افتاده بود و فرصت فکر کردن نداشت.

گفتنی است این اصطلاح در زبان عامیانه معادل «از دهانش در رفت» است و هنگامی به کار می‌رود که شخصی زیاده روی کرده و مطلبی را می‌گوید که به ضررش است.

استیضاح رئیس‌جمهوری آمریکا در حالی انجام می‌شود که وی متهم به ارعاب «ولودیمیر زلنسکی» همتای اوکراینی برای واداشتن وی به پرونده‌سازی علیه جو بایدن رقیب ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ است.

ترامپ مدعی است چنین برچسب‌هایی به وی نمی‌چسبد و همه چیز ناشی از توهم دموکرات‌ها است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استیضاح ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۵۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

«دونالد ترامپ» نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا روز دوشنبه و پس از ورود به دادگاه منهتن جهت رویارویی با ۳۴ اتهام جنایی در اولین دادگاه کیفری یک رئیس‌جمهور سابق آمریکا، اعلام کرد که «هیچ پرونده‌ای وجود ندارد».

وی ادامه داد: این تعقیبات سیاسی است... این یک حمله به آمریکاست.

ترامپ اظهار کرد که ایالات متحده توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود که بسیار در این پرونده دخیل است.

وی افزود: این واقعا یک حمله به یک رقیب سیاسی است.

ترامپ به اتهام ۳۴ جرم جعل اسناد تجاری برای پنهان کردن ۱۳۰ هزار دلار حق‌السکوت پرداخت شده به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن، در حال محاکمه است.

این پرونده یکی از چهار اتهام جنایی علیه ترامپ در طول دوره ریاست‌جمهوری وی است و ممکن است تنها پرونده‌ای باشد که قبل از روز انتخابات در ماه نوامبر به دادگاه ارجاع شود.

اگر ترامپ در این پرونده مجرم شناخته شود ممکن است تا چهار سال به زندان محکوم شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • رأی‌گیری مجلس نمایندگان آمریکا در مورد کمک‌های جدید به اوکراین و رژیم صهیونیستی
  • تلاش نمایندگان مجلس آمریکا برای لغو معافیت 10 میلیارد دلاری ایران
  • اعلام از سرگیری فعالیت بازرسان آژانس در ایران/ تصویب اقدامات ضد ایرانی بیشتر از سوی مجلس نمایندگان آمریکا/ تشدید تنش میان فرانسه و جمهوری آذربایجان با فراخوان سفیر
  • تصویب چند لایحه علیه ایران در مجلس نمایندگان آمریکا
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • مجلس نمایندگان کوتاه آمد/ لایحه کمک به کی‌یف به رای گذاشته می‌شود
  • قانونگذاران آمریکایی در بن‌بست ارائه کمک‌های بیشتر به رژیم صهیونیستی و اوکراین
  • «مشکل واقعی» ترامپ با قاضی پرونده خود در منهتن
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود