Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-23@17:19:33 GMT

افشای راز جنایت پسر توسط پدر

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۵۵۱۲

یک جوان معتاد به شیشه که در جریان درگیری با کارگری جوان او را به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

به گزارش ایسنا، در ساعات پایانی روز شنبه کارگر جوان یک کارگاه ساختمانی به بیمارستان منتقل شد که در ابتدا صاحب کار این کارگر، علت مصدومیت وی را سقوط از ساختمان نیمه‌کاره اعلام کرد، اما پزشکان روی سر، کتف و قلب این مرد افغانستانی جای چاقو را مشاهده کرده و به همین دلیل موضوع را به پلیس اطلاع دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقایقی بعد نیز این کارگر در بیمارستان جان خود را از دست داد و به همین دلیل تیمی ویژه از ماموران کلانتری رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

در نخستین گام ماموران برای دستگیری این صاحبکار این کارگر به کارگاه ساختمانی در خیابان پاسداران رفتند. همچنین از پنج کارگر حاضر در این ساختمان نیز پرس‌وجو شد که آنان گفتند علیرغم آنکه درکارگاه حضور داشته‌اند اما متوجه سقوط همکارشان نشده‌اند. با توحه به اظهارات ضدو نقیض کارگران هر پنج کارگر با دستور بازپرس بازداشت شدند. ماموران کلانتری نیز تحقیقات میدانی خود را آغاز کردند که در این مرحله یکی از اهالی محل ادعا کرد صبح روز شنبه صدای درگیری شنیده و مردی مدام فریاد می‌زده که «احمد ولش کن». ماموران در تحقیقات میدانی در خیابان محل جنایت با زنی روبه رو شدند که مادر احمد بود و با توجه به اظهارات یکی از همسایه‌ها مادر و پدر احمد که در ساختمان روبه‌رویی محل جنایت زندگی می‌کردند مورد تحقیق قرار گرفتند. پدر احمد در ابتدا ادعا کرد پسرش اعتیاد به مواد مخدر دارد ولی در ماجرای قتل جوان افغانستانی نقشی نداشته است، این درحالی بود که تیم تجسس کلانتری به رفتارهای پدر و مادر پسر جوان مشکوک شدند و پدر احمد در بازجویی‌ها به تناقض‌گویی پرداخت و سرانجام پدر به ارتکاب قتل از سوی پسرش، اعتراف کرد.

با کسب این اطلاعات ماموران که احتمال می‌دادند عامل جنایت به خانه بازگردد به صورت نامحسوس خانه را تحت نظر قرار دادند تا اینکه صبح یکشنبه احمد که جوانی قوی هیکل بود به خانه بازگشت و ماموران ساعت ۱۰ صبح با اطلاع از اینکه احمد ۳۶ ساله در حال استراحت است با هماهنگی مقام قضائی وارد خانه شده و عامل جنایت را که قصد داشت با ماموران درگیر شود دستگیر کردند.

متهم که به مواد مخدر شیشه دارد به کلانتری منتقل شد و در اعترافاتش گفت: از قبل با این جوان اختلاف داشتم و فکر نمی‌کردم ضربات چاقویم باعث مرگ او شود و تنها قصد زخمی کردنش را داشتم.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد که متهم پس از اعتراف در کلانتری با دستور مقام قضائی برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

لینک کوتاه: asriran.com/002x7a

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: جنایت اعتیاد قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۵۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعترافات قاتلی که جنایت را انکار می‌کرد | پشت پرده کشف جسد در بشکه چه بود؟

همشهری آنلاین - حوادث: ۲۸ اسفند پارسال گزارش ناپدید شدن پسری جوان به نام فرهاد به پلیس اعلام شد. او به تنهایی در آپارتمانی در غرب تهران زندگی می کرد و پولی که پس از ناپدید شدن وی، از حسابش برداشت شده بود، پلیس را به فردی به نام شاهین رساند. شاهین آن روز در حالی که کارت عابربانک جوان گمشده را در دست داشت، به یک فروشگاه رفته و بشکه، ‌اسید و دستکش خریداری کرده بود. همه شواهد نشان می‌داد که شاهین، جوان گمشده را به قتل رسانده است. حتی ماموران در ادامه فردی به نام بهنام را دستگیر کردند که مدعی بود به شاهین در جابجایی جسد جوان گمشده کمک کرده است.

بهنام می‌گفت: شاهین یک روز با من تماس گرفت و مدعی شد که دوستش به نام فرهاد(جوان گمشده) را کشته و جسدش را داخل بشکه قرار داده است. وی از من خواست که بشکه را در اطراف تهران رها کنم. من هم به خانه مقتول رفتم با دیدن جسدش که داخل بشکه با اسید سوزانده شده بود، بشکه را به ماشینم منتقل و در منطقه‌ای در لواسان رها کردم.

در حالی که همه شواهد از این حکایت داشت که شاهین جوان گمشده را به قتل رسانده است، اما او مدعی شد که مقتول زنده است و به ترکیه فرار کرده. شاهین گفت: فرهاد(جوان گمشده) در درگیری فردی را به قتل رساند و به ترکیه فرار کرد و جسدی که پیدا شده جسد آن فرد است.

از آنجا که جسد با اسید سوزانده شده بود، ‌ دستور آزمایش دی ان ای صادر و دیروز تایید شد که جسد متعلق به فرهاد است.

به این ترتیب شاهین بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت و روز گذشته در تازه‌ترین اظهاراتش گفت: فرهاد از دوستانم بود و ما مشکلی نداشتیم. قرار بود کافه راه اندازی کنیم اما روز حادثه او به کام مرگ رفت. آن روز به خانه فرهاد رفته بودم و با هم مشروبات الکلی مصرف کردیم. فرهاد سپس کوکائین مصرف کرد و حالش خیلی بد شد. ناگهان دیدم نفس نمی کشد و جان باخته است. من هم ترسیدم مبادا قتل را گردن من بیندازند و به همین دلیل بود که تصمیم گرفتم جسد وی را داخل بشکه اسید قرار داده و در جای دیگری رهایش کنم.

تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

کد خبر 846429 برچسب‌ها سارق - سرقت قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • درگیری شدید و عجیب زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری
  • درگیری شدید زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری | شوهرم دیپلمه بود، من او را آقای دکتر کردم!
  • جنایت هولناک در لواسان؛ کشف جسد در بشکه اسید
  • اعترافات قاتلی که جنایت را انکار می‌کرد | پشت پرده کشف جسد در بشکه چه بود؟
  • ساچمه‌های آلوده در جلیقه‌های انفجاری کرمان | افشای ابعاد جدید جنایت تروریستی؛ دلیل عفونت بسیار شدید و عجیب مجروحان مشخص شد
  • مرگ مشکوک پسر جوان در ایستگاه مترو سرسبز + جزئیات
  • کشف سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۲ یزد
  • افشای جنایت صهیونیست ها ؛ لحظه خارج کردن اجساد از یک گور دسته جمعی در غزه | ویدئو
  • بازداشت عاملان درگیری و تیراندازی در غرب تهران