Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@02:36:09 GMT

توطئه‌هاي آمريکا در لبنان برملا شده است

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۵۵۶۲

توطئه‌هاي آمريکا در لبنان برملا شده است

خبرگزاری آریا- شیخ نبیل قاووق: توطئه و دست آمریکا در لبنان برملا شده و طبیعی است که ما آشکارا دربرابر آن می‌ایستیم.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه خبری العهد، شیخ نبیل قاووق معتقد است عبور از این مرحله غیر ممکن نیست و این فرصت وجود دارد و درمان ممکن خواهد بود.
قاووق تصریح کرد: حزب الله به تنهایی نمی‌تواند این کار را انجام دهد و همه احزاب و جناح‌ها برای نجات لبنان، آینده آن و آینده لبنانی‌ها باید به مسئولیت خود عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی هشدار داد: در صورت فروپاشی کشور همه تحت تاثیر قرارخواهند گرفت و همه آسیب خواهند دید، و اگر لیره لبنان و نهاد‌های کشور سقوط کنند لبنان به یک مصیب دچار خواهد شد.
شیخ نبیل قاووق گفت: ما بسیار مشتاق تشکیل دولت نجات و مورد اعتماد هستیم. دولتی که بتواند از فروپاشی، فساد و هدردادن سرمایه کشور جلوگیری کند و پول‌های غارت شده را بازگرداند و اعتماد داخل را قبل از خارج بدست آورد در حالی که برخی افراد به این می‌اندیشند که چگونه اعتماد آمریکا و دونالد ترامپ (رئیس جمهور آمریکا) را بدست آورند، ما می‌خواهیم که دولت (جدید) اعتماد مردمی که در خیابان‌ها و در خانه‌ها حضور دارند، بدست آورد، ما دولتی می‌خواهیم که پاسخگوی این مردم و امین منافع کشور باشد.
شیخ نبیل قاووق در گردهمایی سیاسی در شهر نبطیه با حضور شخصیت‌ها و نهاد‌ها به موضع آمریکا اشاره و تاکید کرد آمریکا راه دشمنی با لبنان را در پیش گرفته است.
وی سفر دیوید هیل (معاون سیاسی وزیر امور خارجه آمریکا) به بیروت را سفری شوم و با قصد سم پاشی توصیف کرد، چون هیئت آمریکایی درپی تحریک لبنانی‌ها علیه همدیگر، شعله ور کردن آتش فتنه داخلی و تضعیف قدرت لبنان در برابر دشمن اسرائیل است.
شیخ نبیل قاووق خاطر نشان کرد آمریکا هرگز در موضع دوستی و صداقت با لبنان نبوده است بلکه همواره از جمله در جنگ تابستان سال 2006 شریک اسرائیل بوده است و به اعمال فشار بر لبنان در خصوص ترسیم مرز‌ها، در کنار اسرائیل قرار دارد.
عضو شورای مرکزی حزب الله تصریح کرد: هدف دیوید هیل از سفر به لبنان شعله ور کردن تنش‌ها و ایجاد هرج و مرج در کشوراست و این همان خواسته دولت آمریکا از اعمال فشار بر مقاومت و باج خواهی از موضع لبنان در برابر دشمن صهیونیست است.
شیخ نبیل قاووق افزو:د حزب الله از اینکه مواضع آمریکا واقعیت طرح و نقشه و گروکشی‌های این کشور را در لبنان فاش کرده است، خرسند است.
وی تاکید کرد: اهداف، ابزار‌ها و شیوه‌های طرح و نقشه آمریکا در لبنان رسوا و رو شده است و بنابراین طبیعی است که علنا در برابر طرح‌های آمریکا بایستیم و اجازه ندهیم تا هیچ دستاوردی بر ضد مقاومت محقق کند.
نبیل قاووق اظهار داشت: آمریکا که 30 سال تحریم‌ها بر ضد حزب الله را تجربه کرده است، هرگزموفق نخواهد بود و با تمام یاس و ناامیدی به اعمال تحریم‌های متنوع چه از طریق افراد، نهاد‌ها و یا لبنانی‌ها به طور عام متوسل می‌شود.
وی تاکید کرد: این تحریم‌ها نشان از دشمنی آشکار و علنی علیه حاکمیت، کرامت و منافع همه لبنانی هاست.
نبیل قاووق افزود: آمریکا با این تحریم‌ها می‌خواهد محیط و طرفداران مقاومت را هدف قرار دهد به ویژه اینکه آمریکایی‌ها امیدوارند تحریم‌ها مردم را از مقاومت دور کند، اما بر اساس نظرسنجی‌هایی که خود آمریکایی‌ها چند روز پیش انجام دادند با وجود تحریم‌های مالی، سیاسی و قرار دادن حزب الله درفهرست‌های تروریسم، اما هواداران مقاومت عشق، پشتیبانی و وفاداری خود را به مقاومت و سید حسن نصر الله دبیر کل آن افزایش دادند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: توطئه آمریکا برملا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۵۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حزب‌ الله لبنان به ۳ مرکز نظامی صهیونیستی

به گزارش جام جم آنلاین، حزب‌ الله لبنان طی بیانیه‌هایی اعلام کرد که حمله‌های جدیدی را علیه مرکزهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی انجام داده است.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌ الله لبنان تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض‌های دشمن اسراییلی به روستاهای امن که آخرین مورد آن در عین بعال رخ داد، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴:۴۵ عصر امروز سه‌شنبه شانزدهم آوریل ۲۰۲۴ پایگاه بیت هلل را با موشک‌های کاتیوشا هدف قرار دادند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴:۱۵ عصر امروز سه‌شنبه شانزدهم آوریل ۲۰۲۴ موضع السماقه در تپه‌های اشغالی کفرشوبا را با گلوله‌های توپخانه هدف قرار دادند.

علاوه بر این حزب‌ الله لبنان ساعت ۳:۴۰ عصر امروز به وقت محلی پادگان صهیونیستی «زبدین» واقع در مزارع اشغالی شبعا در شمال سرزمین‌های اشغالی را نیز هدف حمله موشکی قرار داد.

کمی پیش‌تر نیز اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۴:۲۵ عصر امروز سه‌شنبه شانزدهم آوریل ۲۰۲۴ طی ۲ مرحله با پهپادهای انتحاری سامانه پدافند موشکی در بیت هلل را هدف گرفتند و سکوهای گنبد آهنین و کادر راهبری آن را مورد اصابت قرار دادند که در نتیجه آن، این نظامیان کشته یا زخمی شدند.

دیگر خبرها

  • حمله حزب الله به پایگاه صهیونیستی «المالکیه»
  • حمله حزب‌الله لبنان به ۲ مرکز نظامی صهیونیستی دیگر
  • شمار زخمی‌های حمله به اسرئیل به ۱۱ نفر رسید | حال دو نفر وخیم است
  • حمله مقاومت لبنان به اسرائیل
  • صدای انفجار در پایگاه هوایی میرون اسرائیل
  • مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ نظامی اسرائیل را هدف قرار داد
  • عملیات «وعده صادق» ناتوانی اسراییل را برملا کرد
  • مقاومت لبنان پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را در هم کوبید
  • حمله حزب‌الله لبنان به ۳ مرکز نظامی اسرائیل
  • حمله حزب‌ الله لبنان به ۳ مرکز نظامی صهیونیستی