Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-23@15:48:27 GMT

فردا منبع بوی نامطبوع تهران اعلام می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۵۶۴۴

فردا منبع بوی نامطبوع تهران اعلام می‌شود

رویداد۲۴ محمد تقی‌زاده در خصوص انتشار بوی نامطبوع در پایتخت گفت: تاکنون دو جلسه کارشناسی با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف در باره بوی نامطبوع تهران برگزار شده است و فردا در جلسه‌ای با حضور استاندار تهران، جمع‌بندی نهایی آن صورت گرفته و نتایج اعلام خواهد شد.

تقی‌زاده افزود: منابع مختلفی در سطح شهر تهران که ظن انتشار بوی نامطبوع از آن‌ها می‌رفت در جلسات کارشناسی مورد بررسی قرار گرفتند که فردا در این جلسه برابر قولی که پیش‌تر داده شده بود تلاش خواهیم کرد منبع یا منابع اصلی انتشار بوی نامطبوع تهران را در قالب جمع‌بندی بررسی‌های انجام شده اعلام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:راه‌حل رفع بوی نامطبوع در تهران چیست؟ 

امروز و همچنین طی روزهای گذشته بوی نامطبوعی در ساعات مختلف بخش‌هایی از تهران را فرا گرفته بود که درباره علت و منشاء این بود فرضیات مختلفی از جمله شیرابه‌های آرادکوه، فاضلاب، ماده شیمیایی مرکاپتان مطرح شده بود.

منبع: ایسنا خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 بوی نامطبوع تهران بوی بد تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۵۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار آگهی‌های غیر واقعی درباره فروش املاک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، انتشار آگهی‌های غیر واقعی درباره فروش املاک. رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران گفته: آگهی‌های عجیبی که برای فروش املاک در وبگاه‌های اینترنتی منتشر می‌شود و قیمت فروش ملک را بسیار نازل اعلام می‌کند، ترفند کلاهبرداری است و در برخی مواقع گرفتاری‌های پیچیده حقوقی برای خریداران ایجاد کرده است. آقای گودرزی میگه مردم مراقب آگهی‌ها با قیمت‌های بسیار پایین باشند.
---
بازگشت دیوار‌های صوتی به بزرگراه‌های پایتخت. به گفته مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک، برای کاهش آلودگی صوتی و پیامد‌های ناشی از آن برای شهروندان، ۱۲ کیلومتر دیوار صوتی در مناطق مختلف بویژه بزرگراه‌های پایتخت نصب شده. افندی زاده با اشاره به تغییر در طراحی دیوار‌های صوتی برای جلوگیری از سرقت هم گفته با تغییر در طراحی این دیوار‌ها از موادی استفاده می‌شود که برای سرقت جذابیت نداشته و نوع اتصال این اقلام به همدیگر نیز به‌گونه‌ای انتخاب شده که در برابر سرقت مقاوم باشند.
---
حیوانات تهرانپارس شغال بودند نه گرگ. رئیس اداره مدیریت حیات‌وحش استان تهران گفته: این شغال‌های سرحال، فقط برای دسترسی به پسماند غذایی گردشگران به محیط‌زیست انسانی نزدیک شده‌اند. شغال طلایی تنها شغال بومی ایران است. جثه شغال شبیه گرگ، اما به‌مراتب کوچک‌تر از آن است.
---
مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن. به گفته فرمانده انتظامی غرب استان تهران، درقالب اجرای طرح نور با رویکرد پایش فعالیت‌ها در فضای مجازی، اطلاعاتی از فعالیت چند صفحه درخصوص انتشار تصاویر نامناسب و هنجارشکن بدست آمد. سردار عزیزی میگه: ۲۱ صفحه اینستاگرامی با مجموع مخاطبان زیاد را شناسایی کردیم و با پاکسازی و مسدودسازی صفحات اعلامی، با گرداننده آنها نیز برخورد قانونی شد.
---
کندن گوش به خاطر نان. دو مرد در بازار تهران بر سر برداشتن نان بربری برشته با هم درگیر شدند و در این دعوا یکی از طرفین دعوا با دندان گوش طرف مقابل را کند!

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از دومین جلسه دادگاه تتلو | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های مستهجن و غیر اخلاقی
  • انتشار آگهی‌های غیر واقعی درباره فروش املاک
  • آیا زورگیری و جرائم خشن در تهران افزایش داشته است؟
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • آغاز توزیع کارت ورود به جلسه کنکور از فردا
  • انتشار کارت ورود به جلسه آزمون سراسری ۱۴۰۳ از فردا
  • زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • سهم آقایان در نوبت اول کنکور فقط ۳۷ درصد/ انتشار کارت ورود به جلسه از فردا
  • انتشار كارت ورود به جلسه نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 از روز دوشنبه/اعلام جزئیات آمار شركت‌كنندگان در آزمون سراسری
  • انتشار کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور از روز دوشنبه