Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: مریم کرامتی دانش آموز پایه دوازدهم تجربی ناحیه یک آموزش و پرورش بندرعباس با ارائه طرحی با عنوان «موتور الکتریکی با چرخش آهنربا» در این جشنواره درخشید.
 موسی دادی زاده سرخایی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ابتدا ۵۶ اثر تحقیقاتی، علمی و پژوهشی دانش آموزان از ۲۲منطقه هرمزگان به مرحله استانی بیست ویکمین جشنواره جوان خوارزمی راه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: پس از داوری این مرحله، تعداد ۳۱ اثر پژوهشی به مرحله کشوری رفت وپس از ارزیابی صورت گرفته ۸اثر در مرحله نیمه نهایی کشوری پذیرفته شد.
مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان اظهارداشت: مرحله پایانی جشنواره خوارزمی در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با دفاع دانش آموزان از طرح های پژوهشی خود ادامه یافت که مریم کرامتی موفق به کسب جایگاه سوم رشته مکانیک در جشنواره جوان خوارزمی شد.
دادی زاده گفت: باتوجه به ملاک های ارائه شده در بخش داوری از جمله تولید صنعتی پژوهش ها و ثبت اختراع و غیره، هیچ یک از پژوهش های دانش آموزان در رشته مکانیک نتوانست جایگاه اول و دوم این جشنواره را کسب کنند.
در بخش دانش آموزی بیست ویکمین جشنواره جوان خوارزمی مرحله کشوری حدود سه هزار و۳۱ طرح از ۳۲ استان کشور مورد داوری قرار گرفت.
 مراسم تجلیل از برگزیدگان بیست ویکمین جشنواره جوان خوارزمی با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و مقامات کشوری در محل سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران در تهران برگزار شد و از مریم کرامتی دانش آموز برتر هرمزگانی نیز قدردانی شد.

برچسب‌ها جشنواره خوارزمی هرمزگان آموزش و پرورش دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جشنواره خوارزمی هرمزگان آموزش و پرورش دانش آموزان جشنواره خوارزمی هرمزگان آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۵۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ دانش آموز کمیته امداد از خدمات پشتیبان تحصیلی بی نصیب نیست

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی جعفری صبح سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان به میزبانی دفتر وی در سمنان، با اشاره به خدمات حمایتی این نهاد در سراسر کشور، گفت: هیچ دانش آموز کمیته امداد از خدمات پشتیبان تحصیلی بی نصیب نیست.

وی با بیان اینکه ورودی دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد به مدارس استعدادهای درخشان در سال تحصیلی جدید ۷۰ درصد رشد داشته است، تاکید کرد: ورود دانش آموزان کمیته امداد به مدارس نمونه دولتی سه برابر شده است.

معاون کمیته امداد با بیان اینکه مؤسسات آموزشی برای دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد به همکاری گرفته شده‌اند، تاکید کرد: از ترک تحصیل بیش از پنج هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد جلوگیری شده است.

جعفری با بیان اینکه دو هزار پشتیبان تلفنی برای کنکورهای تحت حمایت کمیته امداد در سراسر کشور در حال فعالیت هستند، افزود: تلاش داریم که از ظرفیت‌های خوب کمک آموزشی برای دانش آموزان تحت حمایت بهره مند شویم.

کد خبر 6062669

دیگر خبرها

  • ۳۰ هزار کتاب برگزیده رشد در سامانه دانش آموزان قرار گرفت
  • راهیابی ۱۵۷ دانش‌آموز کردستانی به مرحله دوم المپیاد علمی و نانو
  • رویدادهای مهم فناورمحور سال ۱۴۰۲ را بشناسید/ از جایزه مصطفی تا جشنواره خوارزمی
  • رویدادهای مهم فناوری محور سال ۱۴۰۲ را بشناسید/ از جایزه مصطفی تا جشنواره خوارزمی
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود/ ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود / ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • آغاز فرآیند ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۲۸ فروردین
  • افزایش ۲۲۰ درصدی رتبه‌های برتر کنکور توسط دانش‌آموزان مناطق محروم
  • هیچ دانش آموز کمیته امداد از خدمات پشتیبان تحصیلی بی نصیب نیست