Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان معاون سپاه لرستان با اشاره به سهمیه ۵۵۰۰ نفری اعزام دانش‌آموزان لرستانی به اردوی راهیان نور، گفت: تاکنون ۳۰۰۰ دانش‌آموز لرستانی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده‌اند و این اعزام‌ها تا پایان سال به ۵۵۰۰ نفر خواهد رسید.

محسن رشیدی امروز در جمع خبرنگاران، یکی‌ از حرکت‌های مؤثر و تأثیرگذار در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را برگزاری اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی برشمرد و اظهار کرد: یکی‌ از اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور انتقال فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت به نسل کنونی جامعه است؛ چراکه ضروری است این فرهنگ‌ها به نسل جوان منتقل شود، عزت و آبروی امروز ما مدیون رشادت‌های رزمندگان و شهداست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که جوانان امروز ما تشنه شنیدن رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان اسلام در طول دفاع مقدس هستند یکی‌از نیازهای امروز جامعه را ایجاد پیوند محکم و ناگسستنی بین نسل اول انقلاب با دیگر نسل‌ها اعلام کرد و افزود: در همین مناطق عملیاتی جنوب و غرب می‌توان این نیاز را رفع کرد؛ چراکه دیدن این مناطق یادآور اتفاقاتی است که در هشت سال دفاع مقدس رخ داده و نسل جوان با ارزش‌ها که مهم‌ترین اجزای یک فرهنگ هستند و از باورهای یک ملت سرچشمه می‌گیرند، آشنا می‌شوند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به آغاز اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی در سطح استان لرستان، تصریح کرد: طبق سهمیه‌بندی صورت گرفته ۵ هزار و ۵۰۰ نفر سهمیه اعزام دانش‌آموزان لرستانی در سال‌ جاری است که تا به امروز سه هزار نفر از این سهمیه به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده و مابقی افراد تا پایان بهمن‌ماه در اردوهای راهیان نور شرکت خواهند کرد.

رشیدی به اعزام دانشجویی و خانوادگی در اولویت‌های بعدی نیز اشاره کرد و گفت: مرحله دوم اعزام کاروان‌های راهیان نور، اعزام دانشجویان لرستانی است که از پانزدهم اسفندماه آغاز می‌شوند؛ همچنین در بخش اعزام عمومی خانواده‌های لرستانی می‌توانند با سفر به مناطق عملیاتی جنوب از ظرفیت‌های که سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان در این مناطق آماده کرده، استفاده کند؛ چراکه زیرساخت‌های لازم برای حضور و اقامت خانواده‌ها در مناطق عملیاتی فراهم شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اردوی راهیان نور دفاع مقدس سپاه لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۵۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات از امروز ۴ اردیبهشت آغاز می شود.

در این اردو ۲۱ بازیکن زیر نظر سرمربی چینی - آمریکایی تیم ملی خانم جون کنت ول آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به رقابت‌های آسیایی تایلند انجام می دهند.

فدراسیون هاکی در راستای آمادگی بیشتر تیم ملی پیش از اعزام، در حال بررسی برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی هاکی بانوان عمان به درخواست و میزبانی این کشور است که در صورت نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا به میزبانی تایلند ۲۳ تا ۲۷ اردیبهشت و مسابقات هاکی سالنی آقایان آسیا به میزبانی قزاقستان ۱ تا ۵ خرداد برگزار خواهد شد که انتخابی جام جهانی هم هست و تیم‌های ملی بانوان و آقایان کشورمان در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  • دانش آموز لرستانی قهرمان فردای ایران شد
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست
  • لرستانی‌ها کدام نوع نان را بیشتر مصرف می‌کنند؟
  • اعلام جزئیات اعزام زائران لرستانی حج عمره به سرزمین وحی
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز