Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@09:55:39 GMT

استیلی: در عمل به تیم امید کمکی نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۵۸۶۵

استیلی: در عمل به تیم امید کمکی نمی‌شود

«حمید استیلی» سرمربی تیم فوتبال امید در جریان تمرین امروز (دوشنبه) تیمش، اظهار داشت: باید از بزرگانی که در تمرین ما حضور پیدا کرده و موجب افزایش انگیزه بازیکنان شدند، تشکر کنم.

وی افزود: با باشگاه‌ها تعامل داشتیم و بازیکنان در ۲ گروه به اردوی ما آمده و ریکاوری داشتند. اکنون نخستین تمرین با ترکیب کامل نفرات برگزار شد و نفراتی که می‌خواهند تیم‌های خود را در لیگ همراهی کنند، امشب اردوی ما را ترک می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تلاش کردیم تا دیدارهای لیگ در زمان دیگری برگزار شود که امکان آن وجود نداشت. اکنون هر باشگاهی بازیکنش را در اختیار ما قرار ندهد، آن بازیکن با محرومیت مواجه می‌شود؛ مثل اتفاقی که برای بازیکن صنعت نفت رخ داد.

استیلی با بیان اینکه همه می‌خواهند به تیم امید کمک کنند اما در عمل اقدامی انجام نمی‌دهند، افزود: تیم امید تنها پنج جلسه تمرین درست داشته است. از قبل برنامه‌ریزی کرده بودیم، اما سازمان لیگ اعلام کرد که لیگ برتر با تاخیر دیر شروع شده و امکان تعویق دیدارها وجود ندارد.

وی افزود: اکنون امید نورافکن و علی شجاعی مصدوم به تیم ملی امید اضافه شدند و تنها دور زمین می‌دوند. اگر آنان برای باشگاه‌های خود به میدان بروند، مصدومیت تشدید می‌شود. نورافکن کاپیتان تیم امید است و نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد.

استیلی در خصوص درخواست برای تعویق بازی‌های سپاهان و استقلال در جام حذفی، گفت: این درخواست را مطرح کردیم و می‌خواستیم بازی‌ها تعطیل شود اما به نتیجه‌ای نرسیدیم و سازمان لیگ به ما گفت که کاری از دستش بر نمی‌آید و کمکی به ما نکردند.

استیلی در خصوص این که اگر تیم ملی بزرگسالان بازی داشت به طور یقین دیدارهای لیگ و حذفی تعطیل می‌شد، عنوان کرد: بازیکنان تیم امید قطر حدود سه سال است در کنار هم هستند و دیگر رقیبان مطرح ما در کمپ‌های مطرح دنیا اردو زده‌اند. ما فقط از باشگاه‌ها خواستیم که این‌ بازیکنان را ۲۸ آذر به ما برگردانند تا راهی قطر شویم. این وسط اگر بازیکن محروم شود، هم تیم ملی ضرر می‌بیند و هم تیم باشگاهی و این به نفع فردی نیست.

برچسب‌ها حمید استیلی المپیک توکیو تیم امید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حمید استیلی المپیک توکیو تیم امید حمید استیلی المپیک توکیو تیم امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۵۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلفی عیسی با آینده‌های پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در حال حاضر رقابت حساس و نفسگیری برای رسیدن به صدر جدول دارد و به نظر نمی‌رسد اوسمار در این مقطع ریسک بازی دادن به جوان‌ترها و تغییر دادن ترکیب برنده را به جان بخرد.

با این حال این روزها با مصدومیت بیرانوند، پرسپولیس با یک توفیق اجباری مواجه شد و از امیررضا رفیعی ۲۲ ساله در ترکیب خود استفاده می‌کند و این اتفاق بقیه بازیکنان آکادمی و جوان‌ترها را که در تمرین بزرگسالان شرکت می‌کنند، امیدوار کرد.

عیسی آل‌کثیر در نیم فصل دوم تنها مهاجم باتجربه پرسپولیس است و رابطه خوبی هم با بازیکنان جوان دارد‌‌. او در حاشیه تمرین روز سه‌شنبه با سهیل صحرایی، علیرضا بابایی، ابوالفضل بابایی، امید فهمی و محمد خدابنده‌لو سلفی گرفت.

خدابنده‌لو و بابایی بازیکنان جوان و شناخته شده‌ای هستند که پرسپولیس در زمستان جذب کرد و دیگر نفرات کنار عیسی نیز از ابتدای فصل با نظر کادرفنی در تمرینات بزرگسالان پرسپولیس حضور داشته‌اند و امیدوارند در ادامه فصل فرصتی هرچند اندک به دست بیاورند.

دیگر خبرها

  • تراکتور ۱۴۰۳ با حضور ویژه زنوزی (عکس)
  • جشن تولد 30 سالگی سیامک نعمتی در تمرین تراکتوری ها (+عکس)
  • جشن تولد 30 سالگی سیامک نعمتی در تمرین تراکتوری‌ها
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به آبادان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان
  • گزارش تمرین پرسپولیس با دو مصدوم
  • آخرین تمرین شاگردان شمسایی پیش از نبرد اول
  • سلفی عیسی با آینده‌های پرسپولیس (عکس)
  • سرمربی پورتو روی این چهار اسم خط کشید!