Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@11:32:16 GMT

کاهش 10 درصد تلفات حوادث کار در اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۵۹۰۲

کاهش 10 درصد تلفات حوادث کار در اصفهان

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: ادر 8 ماهه ابتدایی سال 98، 64 نفر به دلیل وقوع حوادث در حین کار جان خود را از دست دادند، این در حالی است که نسبت به سال گذشته که 71 نفر فوتی داشتیم.

علی سلیمانی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص تعداد تلفات مسمومیت با مونوکسیدکربن اظهار داشت: در 8 ماهه ابتدایی سال جاری 4 نفر شامل 22 مرد و 2 زن به دلیل مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در استان اصفهان جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان با بیان این که آمار سال گذشته 14 نفر فوتی بود، ادامه داد: امسال با رشد قابل توجهی در میزان مرگ به دلیل مسمومیت مونوکسید کربن بودیم که لزوم رعایت نکات ایمنی را یادآوری می‌کند.

وی با اشاره به حوادث کار در استان اصفهان عنوان کرد: از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه، 64 نفر که همه مرد بوده‌اند به دلیل وقوع حوادث در حین کار جان خود را از دست دادند.

سلیمانی‌پور اضافه کرد: این در حالی است که نسبت به سال گذشته که 71 نفر فوتی داشتیم شاهد 10 درصد کاهش هستیم، همچنین در همین مدت 1733 مصدومیت داشتیم که از این تعداد 120 خانم بودند و در مجموع تعداد مصدومان هم 9.3 درصد کاهش داشت.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان یادآور شد: در 8 ماهه ابتدایی سال 98 تعداد 519 مورد مراجعه برای دریافت مجوز سقط درمانی داشتیم که از این تعداد 390 نفر مجوز گرفتند، تعداد مراجعه‌کنندگان سال گذشته 503 نفر بود.

انتهای پیام/63064/ج20/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان پزشکی قانونی حوادث کار زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۵۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت درهم امارات امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

امروز قیمت درهم امارات در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است، قیمت درهم امارات که دیروز با کاهش قیمت ۲۲۰ تومانی به ۱۸,۲۰۰ رسیده بود، امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ با کاهش ۲۸۰ تومانی (۱.۵۶ درصد) به ۱۷,۹۲۰ رسید.

بالاترین قیمت درهم امارات در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷,۹۲۰ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۱۷,۹۲۰ تومان خرید و فروش می‌شد.

قیمت فعلی درهم امارات نسبت به هفته گذشته ۱.۴۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

همچنین بهای هر واحد درهم امارات در شش ماه گذشته حدود ۲۷.۹۱ درصد افزایش یافته است.

در حال حاضر هر ۱۰۰ دلار آمریکا برابر است با ۳۶۷ درهم امارات.

در حال حاضر یک میلیون تومان برابر است با ۵۶ درهم امارات.

منبع: رکنا

tags # درهم امارات سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • قم در جایگاه نوزدهم رشد تورم در کشور قرار گرفت
  • افزایش درصد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال گذشته
  • طرح نوروزی راهداری کردستان به روایت آمار
  • کمک ۱۰۰۰ میلیارد ریالی خیران برای مدرسه‌سازی در کردستان
  • کاهش ۳۴درصدی مسمومیت با گاز مواکسید کربن درچهارمحال و بختیاری
  • قیمت درهم امارات امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • پرشدگی سدهای کشور به ۶۱ درصد رسید
  • پرشدگی سد‌های کشور به ۶۱ درصد رسید/ لزوم مدیریت مصرف در ماه‌های پیش‌رو
  • پرشدگی سدهای کشور به ۶۱ درصد رسید/ مدیریت مصرف آب ضروری است
  • رفع بیش از ۵۳ هزار حادثه آب و فاضلاب همدان