Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمرانی استانداری تهران گفت: با توجه به انتشار بوی نامطبوع در تهران فردا علت یا علل بوی نامطبوع در جلسه کارگروه استانداری مشخص خواهد شد. ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمد تقی‌زاده در ارتباط با انتشار مجدد بوی نامطبوع در پایتخت اظهار کرد: تاکنون دو جلسه کارشناسی با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف در رابطه با بوی نامطبوع تهران برگزار شده و قرار است در جلسه‌ای که فردا با حضور انوشیروان محسنی بندپی برگزار شود جمع‌بندی نهایی در ارتباط با موضوع اشاره شده صورت گرفته و نتایج آن اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه منابع مختلفی در ظن انتشار بوی تامطبوع قرار دارند گفت: ان‌شاءالله در جلسه فردا علت و یا علل بوی نامطبوع در پایتخت جمع‌بندی و اعلام می‌شود.

تقی‌زاده همچنین در رابطه با هفته پژوهش و آموزش مدیریت شهری گفت: یکی از رویکردهای وزارت کشور در قالب شهرداریها و دهیاریها آموزش و پژوهش در مدیریت شهری است که اخیرا هم ششمین جشنواره آموزش و پژوهش در حوزه شهری برگزار شد که استانهای کشور در حوزه‌های مختلف کارکردهای خود را به این جشنواره ارسال کردند.

معاون  عمرانی استانداری تهران اضافه کرد: استانداری تهران نیز در رابطه با آموزش و پژوهش شهری اقداماتی را انجام داده بود که به این جشنواره ارسال کرده است که یکی از ویژگیهای آموزش و پژوهش در سالجاری این است که این موارد رویکرد اجرایی و عملیاتی داشته باشند.

وی گفت: قطعا موضوع آموزش و نظارت در اجرای پروژه‌های عمرانی را در مجموعه شهرداریها و دهیاریهای تهران به صورت جدی پیگیری خواهیم کرد و استفاده از اپلیکیشن‌ها و فضاهای مجازی می‌تواند کمک مطلوبی را در حوزه مدیریت شهری از جمله حل معضل پسماند داشته باشد.

معاون امور عمرانی استانداری تهران در پایان گفت: همچنین استانداری تهران در سالجاری به عنوان استانداری برتر در حوزه آموزش مدیریت شهری معرفی شده است و این مجموعه توانسته است در سالجاری اقدامات قابل توجهی را در این حوزه به خود اختصاص دهد.

اذعان محسن هاشمی به ناتوانی مدیریت بحران شهرداری در تعیین علت بوی نامطبوعراه‌حل رفع بوی نامطبوع در تهران چیست؟

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT11 واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران آلودگی هوای تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران آلودگی هوای تهران شهرداری تهران آلودگی هوای تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۵۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی بعد از واگذاری رسمی باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی متشکل از شش بانک غیردولتی، جزئیات بیشتری از نحوه اداره این باشگاه توسط مالکان جدید اعلام می‌شود و در تازه‌ترین خبر، مهدی احمدی نحوه تشکیل هیئت مدیره قرمزها را شرح داده است.

مدیرعامل بانک شهر اظهار داشت: با موافقتی که بین کنسرسیوم بانکی صورت گرفت قرار شد ۳ سیت در اختیار بانک شهر قرار گیرد و مدیرعامل توسط بانک شهر تعیین شود.

وی افزود: یک سیت در اختیار یکی از بانک های تجارت یا ملت خواهد بود و رییس هیات مدیره از طرف یکی از این دو بانک تعیین شود که حاکمیت شرکتی برای نظارت بر فعالیت سیدی که مدیرعامل را تعیین می کند به وجود بیاید.

دیگر خبرها

  • چرا مدیریت پرسپولیس را به شهرداری تهران واگذار کردند؟
  • مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • تعیین تکلیف املاک فاقد سند در بافت فرسوده پایتخت
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • تعیین تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • تعیین و تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • ◄ تعیین و تکلیف اتوبوس های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار
  • اتوبوس های گازسوز درون شهری تعیین و تکلیف شد
  • اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار تعیین و تکلیف شد