Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@00:37:26 GMT

ثبت‌نام دانشگاه‌ها برای اکران"23نفر"

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۵۹۲۸

بیش از ۱۵۰ دانشگاه برای اکران فیلم سینمایی «۲۳نفر» ثبت نام کردند. ناطقان: بیش از ۱۵۰ دانشگاه طی یک هفته اخیر برای اکران فیلم سینمایی «۲۳نفر» به کارگردانی مهدی جعفری ثبت نام کردند.

با استقبال دانشجویان و دانشگاه‌های سراسر کشور از اکران فیلم ۲۳ نفر طی کمتر از یک هفته بیش از ۱۵۰ دانشگاه با تماس با سامانه ثبت نام دانشگاهی؛ نمایش فیلم سینمایی ۲۳ نفر  را در دانشگاه‌ها تقاضا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بنا بر این گزارش نهادها، تشکل‌ها و انجمن‌های فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌ها و مدارس سراسر کشور می‌توانند در صورت تمایل به اکران به این فیلم سینمایی در دانشگاه و مدارس خود با شماره تلفن ۴۲۸۸۷۰۷۰ و شماره همراه ۰۹۱۱۳۱۱۰۵۴۸ تماس حاصل فرمایند.

این فیلم سینمایی اکران خود را از چهارشنبه  ۱۳ آذر در سینماهای سراسر کشور آغاز کرده است.

این فیلم سینمایی موفق به دریافت سیمرغ بهترین فیلم از نگاه ملی جشنواره سی و هفتم فیلم فجر، پروانه زرین بهترین فیلم و بهترین کارگردانی از جشنواره فیلم کودک نوجوان اصفهان و فیلم برگزیده یونسکو در ایران شد.

«۲۳نفر» به تهیه‌کنندگی مجتبی فرآورده، روایت گروهی از رزمندگان نوجوان ایرانی است که در جریان جنگ ایران و عراق در سال ۱۳۶۱ به اسارت نیروهای عراقی درآمدند. منبع: ایسنا برچسب ها: ثبت نام ، دانشگاه ها ، اکران ، 23نفر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ثبت نام دانشگاه ها اکران 23نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۵۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رؤیا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه

پوستر فیلم سینمایی «همسایه شما، زهره» به کارگردانی علی درخشنده که از چهارشنبه ۵ اردیبهشت در سینماهای گروه «هنر و تجربه» اکران می‌شود؛ منتشر شد. پوستر این فیلم سینمایی را مجید برزگر طراحی کرده است.

این درام روانشناختی، نخستین اثر سینمایی علی درخشنده است.

رویا افشار، ندا جبرئیلی، مسعود دلخواه، قربان نجفی، علی بی غم، سینوهه دانشمند، توران یاقوتی و سعید آرمند در «همسایه شما، زهره» به ایفای نقش پرداختند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: «شیوا گفت: همه‌اش احساس می‌کنم شهاب هر شب داره از پشت این درخت‌ها بهمون نگاه می‌کنه! و زهره به آهستگی سرچرخاند سمت پنجره.»

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سامانه بلیت فروشی نسبت به تهیه بلیت و تماشای این فیلم اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • «پرویزخان» به خانه‌ها می‌آید
  • «پرویز خان» راهی اکران آنلاین شد
  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • تغییر در قوانین جوایز اسکار
  • رؤیا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • پوستر جدید «آپاراتچی» منتشر شد / جذب بیش از ۸۰ هزار مخاطب
  • پوستر جدید «آپاراتچی» منتشر شد/ جذب بیش از ۸۰ هزار مخاطب
  • «آن دو» و «آپاراتچی» صاحب پوستر شدند