Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@06:34:13 GMT

سومین دوره آموزشی کرامت برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۵۹۴۴

سومین دوره آموزشی کرامت برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سومین دوره آموزشی کرامت (تربیت مربی تراز انقلاب اسلامی) در قالب ۳۰ ساعت آموزشی، از روز شنبه ۱۴ دی لغایت چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه، ساعات ۸ به صورت مجازی برگزار می‌شود.

مدرسان این دوره، حسن حبیب رحیم پور، حجت الاسلام عباسی ولدی، حبیب رحیم پور ازغدی،علی جعفری، مجید اسماعیلی، محمد سرشار، حجت الاسلام مجتبی وافی، شهریار زرشناس، محمدرضا زیبایی نژاد، حجت الاسلام دسمی و میثم صداقت زاده خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علاقه‌مندان برای ثبت نام در این دوره تا سیزدهم دی ماه می‌توانند به اینجا مراجعه کنند.

در پایان دوره به مخاطبانی که موفق به گذراندن دوره می شوند، گواهی مرکز تربیت مربی مجتمع فرهنگی آموزشی امام صادق علیه السلام تقدیم می گردد.

در این دوره آموزشی، تخفیفات ویژه‌ای برای دانشجویان و مدرسان حوزه و دانشگاه در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است که هزینه آموزش سه نفر برتر در این دوره رایگان خواهد بود و گواهی پایان دوره صرفاً به افراد دارای نمره نهایی بالای ۶۰ تعلق خواهد گرفت.

کد خبر 4799568

منبع: مهر

کلیدواژه: برگزاری دوره آموزشی فضای مجازی انقلاب اسلامی ایران نشست علمی فلسفه کنفرانس بین المللی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی هفته پژوهش آیت الله جوادی آملی جامعه شناسی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی فعالیت های قرآنی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه گام دوم انقلاب دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران نقد کتاب کانون اندیشه جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۵۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی از ساعت 17:30 دقیقه در سومین بازی مرحله گروهی در شرایطی به مصاف کویت می‌رود که صعودش به دور بعدی قطعی شده، اما نتیجه این مسابقه در سرنوشت افغانستان که به‌صورت همزمان با بحرین بازی خواهد کرد، تاثیرگذار است و از سوی دیگر می‌تواند دیدار مناسبی برای پوشش نقاط ضعف و قوت تیم باشد که در دو بازی قبلی به ویژه در خط دفاعی نمایش منسجمی نداشته است.

ایران در نخستین بازی خود در دور مقدماتی جام ملت‌های ۲۰۲۴ با نتیجه ۳-۱ مقابل افغانستان و در دومین بازی ۵-۳ برابر بحرین پیروز شد. باید دید در سومین دیدار وحید شمسایی و شاگردانش چه نمایشی خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • برنامه‌های متنوع دهه کرامت در استان بوشهر برگزار می‌شود
  • اختتامیه دوره آموزشی متنا در علی آباد کتول برگزار می شود
  • جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد (عکس)
  • رشد اندک بورس در سومین روز اردیبهشت
  • برگزاری مراسم پایانی سومین جشنواره شکرستان
  • دوره برخط فارسی‌آموزی نوآموز برگزار می‌شود
  •  اهمیت اجتناب ناپذیر برنامه های آموزشی و تربیتی در حیات آموزشی دانش آموزان
  • دوره آموزشی امام موسی صدر برگزار می‌شود