Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، پست ۶۳.۲۰ کیلوولت مسکن مهر آستارا تا قبل از اوج مصرف وارد مدار خواهد شد.

عظیم بلبل‌آبادی افزود: پست ۶۳.۲۰ کیلوولت مسکن مهر آستارا با ظرفیت ۸۰ مگاولت آمپر به‌منظور تامین انرژی برق مطمئن و پایدار این شهر تا قبل از پیک بار سال ۹۹ برق‌دار و آماده بهره‌برداری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلبل‌آبادی با بیان اینکه تمامی تجهیزات، فونداسیون‌ها و ساختمان کنترل این پست در سازه مسقف سوله‌ای قرار گرفته است، گفت: به‌منظور جلوگیری از آسیب دیدگی تجهیزات و تاسیسات پست و همچنین در راستای معماری شهری و زیباسازی، تمامی تجهیزات، فونداسیون‌ها و ساختمان کنترل این پست درون سازه مسقف سوله‌ای قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن این پست در منطقه مسکونی، به‌منظور جلوگیری از آلودگی صوتی و جهت رفاه و آسایش شهروندان، از ترانس‌های بی‌صدای ساخت داخل کشور در این پست استفاده شده است.

به گزارش «انرژی امروز» از وزارت نیرو، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در خصوص مشخصات فنی این پست گفت: برای این پست که در زمینی به مساحت ۵۷۷۶ مترمربع احداث می‌شود، ۱۲ فیدر خروجی، دو فیدر ترانس، یک فیدر کوپلر و ۶ فیدر خازنی در مجموع به ظرفیت ۱۴.۴ مگاوار در سطح ولتاژ ۲۰ کیلوولت در نظر گرفته شده است.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۶۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) معطلی کامیون‌ها در گمرک آستارا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسکن مجاز در دوران بارداری
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • اجرای ۷ طرح برق‌رسانی در استان چهارمحال و بختیاری
  • روند عادی تردد کامیون ها در آستارا
  • بازنگری طرح هادی ۸ روستای آستارا در دستور کار قرار دارد
  • آیت الله رئیسی وارد اسلام‌آباد شد
  • (ویدئو) معطلی کامیون‌ها در گمرک آستارا
  • مسکن های بی خطر در دوران بارداری
  • واگن‌ ملی مترو در حال گذران مراحل آزمایشی/ برنامه خاصی برای مسکن نداریم
  • استفاده از اتوبوس‌های برقی تولید داخل به امسال نمی‌رسند