Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون «برنامه، بودجه و محاسبات» مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات لایجه بودجه سال ۱۳۹۹ در جلسه عصر امروز این کمیسیون خبر داد. تاریخ انتشار: 16:29 - 25 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۷۵۷۵

محمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، گفت: کلیات لایجه بودجه سال ۱۳۹۹ در جلسه عصر امروز کمیسیون «برنامه، بودجه و محاسبات» مجلس شورای اسلامی تصویب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون «برنامه، بودجه و محاسبات» مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در جلسه عصر امروز این کمیسیون حضور داشت.

بیشتر بخوانید:

تکذیب قطع کمک‌های نقدی بعد از چند ماه/ کاهش ۲۰ میلیون لیتری مصرف بنزین طی هفته‌های اخیر   حسینی ۲۰ آذر ۹۸ با اشاره به بودجه سال ۹۹ به میزان گفته بود این بودجه صددرصد با برنامه اصلاح ساختار اقتصادی فاصله دارد اگر مجلس بنا دارد کار انقلابی انجام دهد باید این بودجه را به دولت بازگرداند.   محمدرضا پورابراهیمی نیز یک روز قبل از آن به میزان گفته بود: لایحه بودجه سال ۹۹ هیچ‌گونه انطباقی با اصلاح ساختار اقتصادی نداشته و این بودجه درست به مانند متن بودجه در ادوار گذشته بوده و تکراری است.

به گفته عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، مقرر بود دولت تا پایان تیرماه برنامه اصلاح ساختار اقتصادی را به مجلس ارائه کند که تا این لحظه این برنامه به مجلس ارائه نشده است و تکلیف آن نامعلوم است. البته دولت گزارش شفاهی زیادی تاکنون درباره اصلاح ساختار اقتصادی ارائه کرده است، اما هیچ برنامه‌ای که در آن محاسبات کمی و کیفی و یا نحوه نظارت مجلس مشخص باشد، وجود ندارد.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بودجه 99 لایحه بودجه کمیسیون برنامه و بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۶۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ از هفته آینده در مجلس

روح الله متفکر آزاد عضو هیئت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، با اشاره به بررسی بخش دوم لایحه بودجه امسال در صحن علنی، گفت: بررسی بودجه امسال برای اولین بار با تغییر قانونی که در آیین نامه داخلی مجلس اتفاق افتاد، دو مرحله‌ای است؛ بررسی مرحله اول این لایحه، اسفند پارسال تمام و در نتیجه ابلاغ شد؛ مرحله دوم هم مربوط به جداول بودجه است که در سقف بسته شده بودجه در مرحله اول بررسی شود، لذا مجلس تغییر در سقف بودجه نخواهد داشت.   وی افزود: کمیسیون‌های تخصصی در دو روز پیش رو بررسی این جداول را در دستور کار دارند، بعد از این دو روز هم پیشنهادات نمایندگان و کمیسیون‌های تخصصی به کمیسیون تلفیق ارجاع می شود،  بر این اساس کمیسیون تلفیق در این هفته وارد بررسی بخش دوم لایحه بودجه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تذکر رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره تلاطمات بازار ارز
  • نهایی شدن بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ امروز در کمیسیون تلفیق
  • بررسی بخش دوم لایحه بودجه در دستور کار مجلس
  • مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند | رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس : نگران وضعیت بازار ارز هستیم
  • جداول مرتبط با حوزه انرژی لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در کمیسیون انرژی اصلاح می‌شوند
  • تعطیلی «پنجشنبه» تصویب شد
  • احتمال بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ از هفته آینده در مجلس
  • بررسی بخش جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس با حضور منظور
  • جداول و پیوست‌های بودجه ۱۴۰۳
  • ایسنا جدوال و پیوست های بودجه ۱۴۰۳ را منتشر کرد