Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: ما سه جاى خالى داریم و باشگاه ابتدا باید مشکل محرومیت نقل‌وانتقالاتی را حل کند. تاریخ انتشار: 16:39 - 25 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۷۵۷۳

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت باشگاه ماشین‌سازی، رسول خطیبی در اظهارات خود درباره نیم‌فصل اول لیگ برتر گفت: ما در ابتدای فصل جلسه‌ای با اعضای محترم هیئت مدیره داشتیم که برای کسب رتبه تک رقمی هدف‌گذاری کرده بودیم و خدا را شکر تا به اینجای کار با حمایت آقایان زنوزى، نصیرزاده و اعضای هیئت مدیره و غیرت تک تک بازیکنان و هواداران ماشین‌سازى توانستیم به هدف خود برسیم و جایگاه ما امروز رده نهم جدول نشان می‌دهد که ما عملکرد موفقی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همان‌طور که گفتم این موفقیت با همکاری کادر مدیریتی، کادر فنی و غیرت بازیکنان به دست آمده است و من به‌عنوان سرمربی این تیم افتخار می‌کنم که با این داشته‌ها توانستم به قولی که در نیم‌اول فصل داده بودم، عمل کنم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز درباره برنامه‌های این تیم برای تعطیلات زمستانی لیگ گفت: طی جلساتی که داشتیم از آقاى نصیرزاده و اعضای محترم هیئت مدیره درخواست کردیم که شرایط برگزاری یک اردو را فراهم کنند و ما در تعطیلات نیاز به یک اردو داریم و بزرگ‌ترین مشکل ما برای نقل‌وانتقالات زمستانی است که فعلاً ما از نقل‌وانتقالاتی محروم هستیم. البته از آقاى نصیرزاده درخواست کردیم که هر چه سریع‌تر این مشکل را حل کند. انصافاً باشگاه دنبال رفع این مشکل هست که ان‌شاءالله مرتفع خواهد شد.

رسول خطیبی درباره برنامه‌های تیمش برای نقل‌وانتقالات زمستانی توضیح داد: ما سه جاى خالى داریم و باشگاه ابتدا باید مشکل محرومیت نقل‌وانتقلاتی  را حل کند و پس از آن برای جذب سه بازیکن برای تقویت تیم خود برنامه داریم که این برنامه‌ها مکتوب به مدیرعامل باشگاه تسلیم شده است و قطعاً برای اینکه بتوانیم در نیم‌فصل دوم نیز همچون نیم‌فصل اول موفق شویم باید در نقل‌وانتقالات حضور فعال داشته باشیم و بتوانیم ضعف‌های خود را پوشش دهیم.

بیشتر بخوانید نریمان جهان: مقابل استقلال سربلند از زمین بیرون می‌آییم

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ماشین سازی رسول خطیبی ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۶۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسانات بازار ارز و طلا زندگی مردم را با مشکل مواجه می‌کند

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، دکتر جوکار در این نشست، با اشاره به لزوم ارسال پیوست‌های مرتبط با شورای برنامه‌ریزی استان یزد، گفت: بدون شک با وجود این پیوست‌ها و آشنایی قبلی نسبت به موضوعات شورای برنامه ریزی، خروجی بهتری در جلسات خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه نوسانات ارز و طلا به هیچ عنوان قابل قبول نیست، گفت: دولت در زمینه کنترل بازار ارز و طلا باید برنامه ریزی داشته باشد و این وضعیت اصلا زیبنده نیست.

نماینده مردم، اضافه کرد: گلایه های مردم را در خصوص نوسانات بازار ارز و طلا و اثرات منفی آن بر زندگی آنها را به مسئولان ارشد دولت اعلام کردم و امیدوارم که شاهد تغییرات مثبتی در این زمینه باشیم.

وی عنوان کرد: حقوق کارگران و کارمندان پایین است و با این نوسانات، با مشکلات زیادی مواجه می شوند که می‌طلبد دولت نظارت و برنامه‌ریزی بیشتری داشته باشد و کمترین نوسانات را شاهد باشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد نیز در ابتدای نشست، از خدمات و پیگیری های دکتر جوکار جهت رفع مشکلات استان یزد تقدیر کرد و گفت: در سفر سال گذشته معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان یزد، دستورات بسیار خوبی از سوی جنابعالی در بخش های مختلف و حتی خارج از حوزه انتخابیه (یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن) برای رفع مشکلات استان از ایشان (دکتر منظور) اخذ شد.

دهقانی زاده با بیان اینکه همراهی و همکاری دکتر جوکار با دولت کم‌نظیر است، اضافه کرد: دیگر نمایندگان استان نیز همکاری خوبی با دولت داشته اند؛ ولی تعامل، پیگیری ها و نگاه همه جانبه دکتر جوکار برای رفع مشکلات استان، بی‌نظیر است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد به کمک‌های تاریخی جوکار در زمینه معادن اشاره کرد و اظهار داشت: شاید برخی از مجموعه ها متوجه این پیگیری ها نباشند؛ اما من به عنوان رئیس سازمان برنامه و بودجه استان متوجه این پیگیری‌ها هستم.

 

دیگر خبرها

  • مبلغ استفاده دانشجویان از سامانه نان برای پایان نامه ۲ برابر است
  • اعتبار دانشگاه صنعتی شاهرود ۲۷ درصد بیشتر شد
  • مشکل بزرگ واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک‌ها و هلدینگ‌ها
  • حلقه‌های هوشمند نامرئی هستند و این مشکل‌ آنهاست!
  • تعرفه بزرگ‌ترین مشکل روانشناسان است/ لغو پروانه متخلفین از ۳ ماه تا ۵ سال
  • مشکل بزرگ دولت بریتانیا؛ رومن آبراموویچ با پول فروش چلسی چه خواهد کرد؟
  • مرکز تعمیرات لوازم خانگی آاگ در تبریز
  • از اول هم با سلبریتی‌ها مشکل نداشتیم
  • نوسانات بازار ارز و طلا زندگی مردم را با مشکل مواجه می‌کند
  • تجهیز کارگاه ساخت و تولید دانشگاه آزاد خوی به ماشین‌آلات پیشرفته