Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@07:12:10 GMT

توزیع27هزارحلقه لاستیک بین رانندگان

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۶۱۵۴

۲۷ هزار و ۳۳۶ حلقه لاستیک خودروی سنگین و نیمه سنگین از آغاز امسال تاکنون بین رانندگان توزیع شد. ناطقان: شهامت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: ماهانه ۳ هزار و ۴۰۰ حلقه  لاستیک موردنیاز رانندگان در هشت ماه گذشته در استان توزیع شد.

شهامت با اشاره به اینکه در دو ماه گذشته همسران رانندگان استان نیز مشمول خدمات بیمه تکمیلی شدند، افرود: در این مدت ۷ هزار و ۱۴۰ راننده زیرپوشش بیمه تکمیلی ثبت نام شده و از این خدمات بهره‌مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: توزیع ، لاستیک ، رانندگان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: توزیع لاستیک رانندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۶۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه سنگین ایران در پی دوپینگ دو کشتی گیر

به گزارش "ورزش سه"، سال 1403 با یک خبر تلخ برای کشتی ایران آغاز شده است و فدراسیون کشتی به دلیل تخلف و دوپینگ کشتی گیران نوجوانان و جوانان در سال های گذشته، جریمه سنگین دلاری شده است.

بر این اساس اتحادیه جهانی کشتی بابت تأیید نهایی دوپینگ کشتی گیرانش در مسابقات بین المللی، 20 هزار فرانک سوئیس معادل 22 هزار دلار فدراسیون های ملی را جریمه می کند و پرداخت نشدن مطالبات اتحادیه جهانی و همچنین بالا رفتن تعداد دوپینگ، در نهایت باعث تعلق فدراسیون و عدم حضور تیم های ورزشی آن کشور در مسابقات می شود.

بر این اساس اتحادیه جهانی کشتی بابت دوپینگ دو کشتی گیر رده سنی نوجوانان و جوانان ایران که در سال های گذشته انجام شده و و چندی پیش به تأیید نهایی رسیده است، از حساب فدراسیون این جریمه را که حدود دو نیم میلیارد تومان می شود را کم کرده است.

فدراسیون کشتی نیز اعلام کرده به شدت با تخلف دوپینگ برخورد کرده و در طی 3 سال گذشته نیز از تمامی کشتی گیران در بدو ورود به اردوها تعهد گرفته است که در صورتی که دوپینگ کنند این تخلف اول متوجه خود کشتی گیر و بعد متوجه هیئت کشتی مربوطه است. اگر این جریمه که پول بیت المال محسوب می شود، از سوی کشتی گیر پرداخت نشود، ضمن پیگری از طریق قانون به جهت جبران خسارت وارد شده، کشتی گیر متخلف به صورت مادام العمر محروم خواهد شد.

فدراسیون کشتی بر اساس شعار مبارزه با دوپینگ، برخوردی قاطع و محکم با این تخلف داشته به طوری که آمار ورزشکاران دوپینگی طی چند سال گذشته به شدت کاهش داشته است. اسامی کشتی گیران متخلف که موجب خسارت به کشتی کشور شده اند، بزودی اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ◄ شرکت های بزرگ مقیاس رانندگان کامیون را نقره داغ کردند
  • ترافیک سنگین در حاشیه زاینده‌رود / با رانندگان متخلف برخورد می‌شود
  • ترافیک در محورهای مازندران نیمه سنگین
  • ترافیک نیمه سنگین در لاین شمالی آزادراه قزوین - کرج
  • جزئیات جدید از توزیع رایگان ۴ حلقه لاستیک با کد ملی
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه‌های قزوین
  • جریمه سنگین فدراسیون کشتی به خاطر دوپینگ
  • هشدار قرمز برای این ۲ استان‌/ رانندگان از مسیرهای امن تردد کنند
  • جریمه سنگین اتحادیه جهانی کشتی برای فدراسیون ایران
  • جریمه سنگین ایران در پی دوپینگ دو کشتی گیر