Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@11:41:02 GMT

حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای ضروری است

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۶۱۸۶

حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای ضروری است

 به گزارش خبرنگار مهر، خدابخش مرادی ظهر دوشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان زنجان در محل استانداری زنجان، با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: انتخابات یکی از موضوعات مهم و اساسی بوده که در اسفند ماه برگزار می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، برحضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای تاکید کرد و افزود: انتخابات سالم و قانوی باید مد نظر قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مرادی نافچی با بیان اینکه مشارکت حداکثری  مردم می تواند به وحدت، آرامش، امید و تقویت نظام و کشور کمک کند، ابراز کرد: اصحاب رسانه نقش بی بدیلی در مشارکت مردم دارند و  می توانند در تبیین عالمانه، ترویج هنرمندانه و حضور مردم نقش آفرینی کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندارزنجان ،به نظرسنجی های انجام شده در فضای مجازی اشاره کرد و گفت:  نظرسنجی هایی در فضای مجازی انجام می شود و  این نظرسنجی ها نه رسمیت دارد نه علمی و نه حقوقی هستند. 

نافچی با بیان اینکه باید حیثت و آبروی افراد را حفظ کنیم،افزود: مجلس به عنوان یکی از قوای موثر جایگاه بسیار مهمی دارد. 

وی با بیان اینکه تا ظهر فردا(سه شنبه) بررسی صلاحیت ها در هیئت های اجرایی تمام می‌شود و هیئت نظارت ۲۰ روز زمان برای بررسی صلاحیت ها و رسیدگی به اعتراضات دارد، گفت: در استان زنجان ۱۹۸ نفر ترکیب هیئت های اجرایی را تشکیل می‌دهند و  ۲۳۱ نفر برای انتخابات ثبت نام کرده بودند که تاکنون چهار نفر انصراف دادند. 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان به ایجاد کانالهای تلگرامی توسط داوطلبین در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: برخی از داوطلبین اقدام به ایجاد کانال و اضافه کردن عضو مبادرت کردند که این تخلف است. 

مرادی نافچی به وضعیت اقتصادی جامعه اشاره کرد و افزود: زنجان جزو سه استان در سطح کشور است که کمترین نرخ بیکاری را دارد و طی  ۹ ماهه امسال و سه ماهه سال ۹۷ واحد تولیدی تعطیل شده در استان نداشتیم. 

وی به مشاهده کیک آلوده به قرص در یکی از مدارس استان زنجان  اشاره کرد و گفت: به سرعت جلسه ویژه ای در استانداری زنجان برگزار شد و موضوع تحت بررسی قرار گرفت.

کد خبر 4799551

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری زنجان شورای اطلاع رسانی بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی گرگان ایلام قزوین مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس بارش برف یاسوج شهرکرد ثبت نام کاندیداها خطبه های نماز جمعه بیرجند هفته پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۶۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان

ایسنا/زنجان مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان زنجان گفت: بحث تامین مالی پروژه‌های نوآورانه و مجموعه‌های دانش‌بنیان وظیفه و رسالت توسعه صندوق‌های پژوهش کشور و در رأس آن‌ها صندوق نوآوری است.

بهزاد قاسمی شامگاه روز گذشته (چهارسنبه ۵ اردیبهشت ماه) در جمع فعالان بخش آی‌تی استان زنجان که در محل جهاددانشگاهی استان زنجان برگزار شد، اظهار کرد: در مجموع صندوق نوآوری استان زنجان در سال گذشته به شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک‌های فناوری و مراکز رشد ۲۷۰ میلیارد تومان خدمات مالی ارائه داده است که حدود ۱۰۰ میلیارد تسهیلات مستقیم بوده است. 

وی تصریح کرد: از این ۱۰۰ میلیارد ۳۳ درصد سهم شرکت‌های فعال در حوزه آی‌تی بود که امسال امیدواریم با همکاری ما بین صندوق و نظام صفی یارانه‌ای این عدد را قابل توجه کنیم.

او با اشاره به برنامه‌ها این حوزه، خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال۲۷۰ میلیارد را به ۵۰۰ میلیارد برسانیم. سه منبع داریم که بتوانیم به شرکت‌های دانش‌بنیان یا عضو پارک، خدمات مالی ارائه کنیم که صندوق نوآوری و شکوفایی در راس آن‌ها است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان
  • شناخت توانمندی‌ها در حوزه آی‌تی در استان زنجان ضروری است
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • فرهنگسازی گسترش ورزش در جامعه کارگری ضروری است
  • حمایت ۳۰۰۰ میلیارد ریالی از طرح مسکن خراسان‌ جنوبی