Web Analytics Made Easy - Statcounter

فردا با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور از ۴۰ دستاورد فناورانه رونمایی می‌شود.

به گزارش ایسنا، آیین تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر کشور، سه‌شنبه، ۲۶ آذرماه با حضور دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این آئین بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار و هفتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت افتتاح و از ۴۰ دستاورد فناورانه رونمایی خواهد شد.

بر اساس اعلام وزارت علوم، هفته پژوهش و فناوری امسال با شعار «پژوهش اثربخش، فناوری ارزش‌آفرین و رونق تولید»، از شنبه ۲۳ آذرماه آغاز شده و تا روز جمعه ۲۹ آذر ماه جاری ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هفته پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۶۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از محصولات جدید شرکت‌های دانش بنیان حوزه سلامت در نمایشگاه «ایران هلث»

یکی از برنامه‌های جنبی نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ رونمایی از محصولات جدید شرکت‌های دانش بنیان حوزه سلامت است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری، نخستین نشست کمیته رویداد‌های های جانبی نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ با حضور نمایندگان تشکل‌های مرتبط، مسئولین وزارت بهداشت و پارک فناوری پردیس و فعالان حوزه سلامت برگزار شد.

در این نشست که با محوریت شبکه فن بازار ملی ایران برگزار شد، در خصوص برگزاری رویداد‌های جانبی در نمایشگاه ایران هلث از جمله دوره‌های آموزشی مرتبط، برگزاری کارگاه آموزشی و پنل‌های تخصصی، برگزاری نشست‌های معرفی دستاورد‌های فناورانه تجهیزات پزشکی و نیازمندی‌های کشور در این حوزه بحث و تبادل نظر شد.

بر اساس پیشنهاد‌های مطرح شده در این نشست و با محوریت شبکه فن بازار ملی ایران، علاوه بر تهیه برنامه جامع برگزاری رویداد‌های جانبی نمایشگاه، برنامه‌های به هم رسانی و تبادل فناوری با همکاری کارگزاران شبکه فن بازار ملی ایران اجرا خواهد شد. رونمایی از محصولات جدید شرکت‌های حوزه سلامت از دیگر برنامه‌های جانبی نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ است.

نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳، ۲۹ اردیبهشت تا ۱ خرداد ۱۴۰۳ توسط پارک فناوری پردیس در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • رئیس مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزیر علوم منصوب شد
  • مرکز ملی آفرینش فناوری‌های کوانتومی راه‌اندازی می‌شود
  • رییس مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم منصوب شد
  • معاون حوزه وزارتی وزیر علوم منصوب شد
  • نشست فوری و اضطراری کاخ سفید درباره پاسخ ایران به حمله اسرائیل
  • تذکر قانونی معاون زنان رئیس‌جمهور در توییتر؛ وزیر ورزش درمورد دختران جیمی‌جامپ باید پاسخگو باشد! (+عکس)
  • آغاز ثبت نام در پنجمین دوره جشنواره علمی-پژوهشی پژوهش سرا‌های دانش آموزی
  • با حضور ظریف برگزار می‌شود: کارگروه پژوهشی ـ کاربردی شبیه‌سازی شورای امنیت ملل متحد+ جزئیات
  • رونمایی از محصولات جدید شرکت‌های دانش بنیان حوزه سلامت در نمایشگاه «ایران هلث»
  • رونمایی از محصولات دانش بنیان‌ حوزه سلامت در «ایران هلث»