Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته فوتسال ایران تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا به عنوان تیم نخست آسیا نقش موتور محرکه‌ را برای فوتسال قاره ایفا کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، داود پرهیزکار پس از بازگشت از کارگاه سه روزه روسای کمیته های فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: با توجه به در پیش بودن شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا، نشست روسای کمیته‌های فوتسال با حضور 28 شرکت کننده  و با سخنرانی دبیرکل ای اف سی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دبیرکل ای اف سی پس از ابراز خوشحالی از روند توسعه ای فوتسال در سال های اخیر، تاکید ویژه ای هم روی ادامه روند استانداردسازی ساختار مدیریتی فوتسال کشورها و مجوز حرفه ای باشگاه ها داشت. در ادامه این نشست موارد بسیار مفیدی از سوی مدرسان در مباحثی مانند قوانین برگزاری مسابقات لیگ، آموزش مربیان، امنیت ورزشگاه ها، نوع قرارداد بازیکنان و روند توسعه فوتسال در اروپا مورد تدریس، بحث و گفتگو قرار گرفت.

رییس کمیته فوتسال ایران افزود: در بخشی از این کارگاه سه روزه که به بیان نقطه نظرات حاظران اختصاص داشت، مواردی را در قالب پیشنهادات عنوان کردیم. از جمله این موارد برگزاری مسابقات جام باشگاه های فوتسال آسیا در بخش بانوان، برگزاری مسابقات قهرمانی فوتسال زیر 20 سال آسیا در بخش بانوان ،اختصاص پاداش و جوایز نقدی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تیم‌های اول تا سوم مسابقات قهرمانی آسیا و جام باشگاه ها بود که با استقبال بسیار خوب روسای کمیته های سایر کشورها رو به رو شد.

وی افزود: مقرر شد در این زمینه مکاتبات و پیگیری هایی انجام شود و درخواست کتبی نیز از سوی کشورها جهت تایید این بسته پیشنهادی ایران به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شود. البته پیشنهادات دیگری نیز ارائه کردیم، از جمله برگزاری مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا به صورت رفت و برگشت به میزبانی تیم های صعود کننده به این مرحله که البته موافقان و مخالفانی داشت اما نظر کلی جمع روی این پیشنهاد هم مثبت بود. به طور کلی کارگاه AFC فرصت خوبی برای تعامل و همفکری کشورها بود

پرهیزکار در پایان تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا به عنوان تیم نخست آسیا و سوم جهان نقش موتور محرکه‌ را برای فوتسال قاره ایفا کنیم. ادامه روند رو به رشد فوتسال در آسیا یک نیاز کلی است که باید در آن سهیم باشیم. هرچند که در بخش فنی شاهد این موضوع و نزدیک تر شدن سطح رقابت تیم ها هستیم اما در بخش اجرایی، برگزاری و توجه کلی به فوتسال نیز اقدامات مهمی باید انجام شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران جهان فوتسال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۶۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار تیم فوتسال افغانستان در جام ملت های آسیا + فیلم

تیم ملی فوتسال افغانستان از صعود به نیمه نهایی جام ملت های آسیا باز ماند.

تیم فوتسال افغانستان برای اولین بار است که در این تورنمنت شرکت می کند.

مهاجرین افغانستانی مقیم ایران از تلاش تیم فوتسال افغانستان قدردانی کردند و برای آنها در تورنمنت های بعدی آرزوی موفقیت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • پایان کار تیم فوتسال افغانستان در جام ملت های آسیا + فیلم
  • گل‌های تیم ملی ایران به قرقیرستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • آمار ورزشکاران سازمان یافته استان مرکزی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • تهران و اسلام آباد؛ فرصت‌های پیش رو برای همکاری
  • تولید، اشتغال و تأمین معاش خانواده، ثمره پشتکار بانوی اراکی
  • تعامل با کشورهای آفریقایی اقتصاد استان یزد را تقویت می کند
  • برگزاری کارگاه آموزشی سبک فرزندپروری با رویکرد اسلامی
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • تیم ملی فوتسال ایران متحول شد/ ژاپنی‌ها چوب غرورشان را خوردند