Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون همه کار‌های لازم برای تیم امید را انجام داده و امیدواریم از این گروه صعود کنیم. تاریخ انتشار: 16:52 - 25 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۷۵۸۲

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه تمرین تیم فوتبال امید صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*این تیم را ۱۷ ماه است تشکیل داده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*با وجود اینکه تیم‌های قدرتمندی در گروه ما هستند، ولی ما هم تیم خوبی داریم.

*فدراسیون همه کار‌های لازم برای تیم امید را انجام داده و امیدواریم از این گروه صعود کنیم.

*اجازه ندادم اردو‌ها تعطیل شود و تمام کار‌های لازم در پشتیبانی را انجام داده‌ایم.

*اگر بازی استقلال و سپاهان الان برگزار نشود هیچ موقع دیگری نمی‌شود برگزار کرد، چون آنها در لیگ قهرمانان آسیا هم بازی دارند.

*یا باید بازی‌ها را به تعویق بیندازیم یا از باشگاه‌ها بخواهیم که بازی‌ها را برگزار کنند.

*فدراسیون هم مسئول تیم‌های ملی است و هم مسئول باشگاه‌ها و ما باید آن سمت را هم ببینیم.

*ان‌شاءالله این پیگیری‌ها با صعود تیم امید همراه باشد.

*مشکلات کوچک دیگری هم وجود دارد که باید آنها را رفع کنیم.

بیشتر بخوانید: برگزاری تمرین تیم فوتبال امید در حضور لشگری از مسئولان! + عکس

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم امید مهدی تاج فدراسیون فوتبال تیم فوتبال امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۶۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموریتی بزرگ در پرسپولیس که یحیی از پس آن بر نیامد اما اوسمار انجام داد

به گزارش همشهری آنلاین، در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس تهران در یک دیدار حساس و تماشایی با تک گل عیسی آل‌کثیر موفق شد تیم فوتبال ملوان بندرانزلی را با یک گل شکست دهد تا فاصله یک امتیازی خود را با همشهری خود یعنی استقلال حفظ کند و همچنان کورس قهرمانی داغ بماند.

تیم فوتبال پرسپولیس بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی و با حضور اوسمار ویرا جان دوباره‌ای گرفته و در ۹ بازی اخیر خود موفق شده در ۷ دیدار حریفان را شکست دهد. این تیم حالا در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر نمایش هجومی، قابل قبول و تماشاگر پسندی را ارائه می‌دهد و پرسپولیس به همان روزهای بازگشته که همه هواداران انتظار آن را داشتند.

موضوعی که شاید در این روزها به آن کمتر توجه می‌شود، عملکرد سرخ‌پوشان در خط دفاعی است. موضوعی که در نیم فصل اول و در زمان سرمربیگری یحیی گل‌‍‍محمدی تبدیل به پاشنه آشیل این تیم شده بود و بعد از مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی بارها و بارها این تیم در این ناحیه ضربه خورد. زمانی که آمارها را مورد بررسی قرار می‌دهیم می‌بینیم که قرمزها تحول بزرگی در خط دفاعی داشته‌اند. همین موضوع کمک بزرگی به عملکرد این تیم در نیم فصل دوم داشته است.

پرسپولیس در ۹ بازی خود با اوسمار تنها در دو بازی برابر فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک گل خورده که هر ۳ گل روی اشتباه علیرضا بیرانوند دروازه‌بان این تیم به ثمر رسیده است و این تیم در ۷ بازی دیگر موفق شده دروازه خود را بسته نگه دارد. نکته دیگر این است که پرسپولیس در این بازی‌ها به گونه‌ای عمل کرده که حریفان کمترین خلق موقعیت را داشته‌اند. با این روند به نظر می‌رسد سرخ‌پوشان می‌توانند امیدوار به تکرار قهرمانی خود در این فصل نیز باشند و قهرمانی باز هم می‌تواند به اوسمار و شاگردانش در پرسپولیس برسد.

کد خبر 844918 منبع: ایرنا برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی اوسمار ویرا باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • کریس رونالدو نقره داغ شد | حکم سنگین بعد از حرکت جنجالی در عربستان
  • دلیل مخالفت فیفا با برگزاری بازی های لیگ با VAR مشخص شد
  • ماموریتی بزرگ در پرسپولیس که یحیی از پس آن بر نیامد اما اوسمار انجام داد
  • ارتباط رادیویی داوران در تمام بازی‌های لیگ برتر
  • برنامه هفته‌های پنجم و ششم لیگ برتر فوتبال امید
  • واکنش تند عربستان به شلاق زدن بازیکن در استادیوم!‏
  • پایان پرونده کاپیتان استقلال با تذکر؛ حسینی محروم نمی شود
  • رایزنی مدیران استقلال با فدراسیون؛ سیدحسین حسینی محروم نمی‌شود!
  • برنده بزرگ خطای هفته قبل داور علیه پرسپولیس؛ اشتباه کن، پول دربیاور!
  • پیروزی فولادخوزستان درلیگ برتر فوتبال امید