Web Analytics Made Easy - Statcounter

خواجه بر ضرورت انجام پژوهش‌ های کاربردی در حوزه های مختلف از جمله صنایع و علوم انسانی در دانشگاه ها تاکید کرد و گفت: پایان نامه هایی که به حل مشکلات جامعه کمک می کنند باید مورد حمایت دانشگاه ها قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «غلامحسین خواجه» امروز (دوشنبه ۲۵ آذر) در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه شهید چمران که در سالن شهید مطهری دانشکده علوم برگزار شد اظهار کرد: تجزیه ‌و تحلیل برنامه ‌ها و سیاست‌ های پژوهشی دانشگاه بی ‌شک منجر به شناسایی نقاط ضعف و قوت و تقویت آن می ‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه هفته پژوهش، یکی از برنامه‌ های مفید دانشگاه‌ های کشور است تصریح کرد: در هفته پژوهش و فناوری علاوه بر اینکه دانشگاه پژوهشگران برتر خود را معرفی می ‌کند فرصت مناسبی برای ارائه عملکرد در این حوزه است.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از سیاست ‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارتباط دانشگاه ‌ها با جامعه است اضافه کرد: در این راستا توجه به انجام پژوهش‌ های کاربردی در حوزه صنایع، سازمان و حوزه‌ های علوم انسانی مورد انتظار دولت است.

 

خواجه با تاکید بر لزوم در نظر گرفتن امتیاز ویژه برای پژوهش‌ های مرتبط با حل مشکلات جامعه خاطر نشان کرد :سیاست دانشگاه بر این است که پژوهش های انجام شده منجر به ارتقای رتبه دانشگاه در کشور شود.

 

وی بر حمایت از پایان نامه هایی با موضوعات اثرگذار در جامعه تاکید کرد و افزود: برخی پایان نامه ها تنها تئوری هستند و قابلیت عملی شدن در جامعه ندارند ولی پایان نامه هایی که به حل مشکلات جامعه کمک می کند باید مورد حمایت دانشگاه قرار بگیرد و امتیاز ویژه ای برای این موضوعات در نظر گرفت.

 

در پایان این مراسم از ۲۶ نفر از پژوهشگران برتر دانشگاه شهید چمران اهواز تجلیل شد.

 

پایان پیام/679

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد خبرگزاری شبستان استان بوشهر اردبیل طرح ملی فهما هرمزگان فعالیت های مسجدی شیراز دانشگاه شهید چمران اهواز هفته پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۶۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت و توسعه حوزه‌های مختلف دانشگاه آزاد مرودشت در سال جاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیروس فارسی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در دیدار با حجت الاسلام مصطفی خاوری امام جمعه شهرستان مرودشت گزارشی از اقدامات انجام شده این واحد دانشگاهی در سال گذشته ارائه کرد و به تبیین و برنامه‌ریزی برخی از اهم اقدامات در سال جاری برای تقویت و توسعه حوزه‌های کاری در واحد مرودشت پرداخت.

حجت الاسلام مصطفی خاوری امام جمعه شهرستان مرودشت نیز بر ضرورت برنامه‌ریزی و تداوم تلاش هرچه بیشتر برای دانشجویان و رفع مشکلات در حوزه‌های مختلف و تحقق شعار رهبر معظم انقلاب به‌عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» در سال جاری تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت در اصفهان
  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت + فیلم
  • ضرورت جذب نیروهای خبره در حوزه علمیه
  • تقویت و توسعه حوزه‌های مختلف دانشگاه آزاد مرودشت در سال جاری
  • حوزه فرهنگ نیازمند طراحی‌های کاربردی برای مقابله با شرایط انحرافی دشمن است
  • انجام ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تست آزمایشگاهی در کردستان
  • فعالیت ۲۵۴ آزمایشگاه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • بهره‌برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • ضرورت ساخت خوابگاه متاهلی ۳۰ واحدی در دانشگاه ایلام