Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان شرقی گفت: دولت، مشکلات اقتصادی، معیشتی و اجتماعی مردم را می‌داند و تمامی تلاش خود را برای رفع این مشکلات به کار می‌گیرد. ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریزبه نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی ظهر امروز در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه پیام نور استان، توسعه علمی کشور را مدیون زحمات و تلاش‌های شبانه روزی پژوهشگران و دانشگاهیان دانست و اظهار داشت: پیشرفت علمی و فناوری جمهوری اسلامی ایران از جمله دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است که باید به آن افتخار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی آموزش، تولید دانش و تبدیل دانش به فناوری را اصلی‌ترین وظیفه دانشگاه‌ها و مراکز علمی برشمرد و گفت: دانشگاه‌های ما به وظایف خود در سال‌های اخیر به درستی عمل کرده‌اند.

حجت‌الاسلام رستمی در دانشگاه علامه: مسیر انقلاب تا رسیدن به تمدن آرمانی ادامه داردکهگیلویه و بویراحمد| 5 مورد گزارش از کیک‌ها آلوده به قرص به دانشگاه علوم پزشکی ارائه شدکاهش 13 هزار نفری دانشجو در دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی/حذف آموزش عالی از سبد خانوارها

وی ادامه داد: البته نارسایی‌هایی همچون کمیت‌گرایی، رویکرد مسابقه‌ای در مقاله‌نویسی و عدم تبدیل دانش به فناوری نیز در این مراکز وجود دارد که انتظار داریم با تصمیم‌گیری‌های صحیح و کاربردی، رفع شود.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران، یک درصد جمعیت دنیا را دارد گفت: براساس آخرین آمار، 1.6 درصد دانش دنیا نیز توسط دانشگاهیان ما تولید می‌شود که این آمار، کافی نیست و باید تلاش لازم برای تولید بیشترین علم جهان و تلاش برای تبدیل آن به فناوری را به کار گیریم.

پورمحمدی با تاکید بر نقش‌آفرینی دانشگاه‌ها در گره‌کشایی از مسائل کشور خاطرنشان کرد: علمی بهتر است که ثروت آفرین باشد و بتواند مشکلی از مشکلات جامعه را رفع کند.

وی با اشاره به تحریم‌های غرب برضد جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: دولت، مشکلات اقتصادی، معیشتی و اجتماعی مردم را می‌داند و تمامی تلاش خود را برای رفع این مشکلات به کار می‌گیرد.

وی در همین راستا ادامه داد: ملت ایران در طول این سال‌ها همواره با روحیه جهادی و مقاومت توانسته بر روی پای خود ایستاده و بسیاری از مشکلات را رفع کند و از این پس نیز مسئولان و مردم دست به دست یکدیگر داده و مشکلات را رفع خواهند کرد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند امسال اشاره کرد و با بیان اینکه انتخابات، مظهر دموکراسی دینی و از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب است، ادامه داد: انتظار داریم که دانشگاه و دانشگاهیان، پیشتاز مشارکت در این انتخابات باشند و برای افزایش مشارکت اقشار مختلف مردم نیز تلاش کنند.

انتهای پیام/115/ش

R7887/P/S6,47/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۶۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان به فکر حل مشکلات معیشتی مردم باشند

امام جمعه موقت بوکان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بوکان گفت: بی‌تردید عمل صالح تنها چیزی است که مؤمنان همراه خود به آخرت می‌برند.
 
 ماموستا ملا کریم رسولی عنوان کرد: نماز یکی از رکن‌های عمل صالح است؛ زیرا انسان را از پلیدی‌ها و زشتی‌ها دور می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: مدیران و مسئولان لازم است بیش‌ازپیش در فکر حل مشکلات معیشتی مردم باشند.
 
 ماموستا ملا کریم رسولی بیان کرد: بی‌تردید مردم ایران عاشق انقلاب و نظام مقدس اسلامی خود هستند و باید مسئولان نیز در راستای رفع مشکلات و چالش‌های معیشتی و اقتصادی آنان شب و روز پای‌کار باشند.
 
 وی در پایان گفت: بیکاری از بزرگ‌ترین مشکلات جوانان بوکانی است که لازم است مدیران شهرستانی برای رفع آن تلاش و از هیچ کوششی در این حوزه کوتاهی نکنند.

دیگر خبرها

  • مسئولان به فکر حل مشکلات معیشتی مردم باشند
  • کشف مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز
  • دفاع موشکی ایران در برابر اسرائیل ابهت امت اسلامی را به رخ جهانیان کشاند/مسئولان مشکلات معیشتی مردم را حل کنند
  • «زیرساخت و انرژی» مشکل اصلی صنایع استان سمنان است
  • رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • برگزاری میز خدمت فرماندار چالدران با جامعه هدف بهزیستی
  • رصدخانه پروژه‌های عمرانی استان آذربایجان شرقی تشکیل می‌شود
  • ضرورت سرعت‌بخشی به اجرای پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی تبریز
  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • توسعه متوازن آذربایجان شرقی اتفاق نیفتاده است