Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-18@11:10:11 GMT

بلیت مترو در تمامی خطوط هفتگانه نیم بهاء شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۶۵۴۳

بلیت مترو در تمامی خطوط هفتگانه نیم بهاء شد

بعد از اعلام جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوا مقرر شد بلیت اتوبوس و مترو در روزهای یکشنبه ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ و دوشنبه ۱۳۹۸/۰۹/۲۵، نیم بها باشد هماهنگی های لازم برای اجرایی شدن این طرح از بعدازظهر روز شنبه ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ آغاز شد و  اطلاعات نرم افزار تمامی گیت های ایستگاههای خطوط هفتگانه مترو توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران تغییر کرد و نرخ تمامی بلیتهای اعتباری و تک سفره با ۵۰ درصد تخفیف محاسبه شد و مبلغ دویست و یک تومان و نه ریال از کارت مسافران در کوتاه ترین مسیر سفر کسر شد و این محاسبات با توجه به برنامه جدیدی که ارائه شده بود در تمامی مسافت‌ها با ۵۰ درصد تخفیف اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


در اطلاعیه شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه آمده که این شرکت به عنوان اولین و بزرگترین شرکت ارائه دهنده خدمات حمل و نقل ریلی درون شهری پاک در کشور سعی کرده تا نسبت به اجرای هرچه بهتر این مصوبه تلاش کندو این شرکت به عنوان متولی اجرای این مصوبه اعلام می کند در صورتی که مسافری اسناد و مدارک  مبنی اجرایی نشدن این مصوبه را در دست دارد می تواند  با  ارائه مدارک پیگیری های لازم را انجام دهد.

۲۳۵۲۳۲

کد خبر 1331902

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: آلودگی هوا فضای مجازی مترو آلودگی هوا ایالات متحده آمریکا باشگاه استقلال استان آذربایجان شرقی آندره استراماچونی باشگاه پرسپولیس عراق شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۶۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به‌کارگیری واگن‌های وارداتی در زمستان امسال در خطوط مترو

سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به ورود واگن‌های چینی به خطوط مترو پایتخت گفت: ان‌شاءالله در زمستان امسال بتوانیم اولین محموله‌ واگن‌ها را به صورت اجرایی در خطوط مترو به‌کارگیری کنیم. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عبدالمطهر محمدخانی؛ سخنگوی شهرداری تهران امروز در حاشیه دویست و بیست و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در رابطه با ورود واگن‌های چینی به پایتخت اظهار کرد: اصل و احیاء این قرارداد براساس توافقی که انجام و طی فرآیندی که شکل گرفت بدون همراهی دولت و شخص رئیس جمهور امکان نداشت که اتفاق بیفتد.

وی افزود: دستور ویژه رئیس جمهور و همراهی معاون اول و رئیس کل بانک مرکزی در این موضوع بسیار کمک کرد و این همراهی وجود داشت.

محمدخانی تصریح کرد: سخنگوی دولت هم به این موضوع اشاره کرد که که دولت در این موضوع راهبرد جدی دارد و پیگیر آن خواهد بود.

سخنگوی شورای شهر تهران ابراز امیدواری کرد که این فرآیند سریع‌تر طی شود و در بدنه کارشناسی هم این مسیر سرعت بگیرد.

وزارت کشور در بحث واگن‌های وارداتی جهادی عمل کند نه اداری

وی خاطرنشان کرد: این موضوع اگر هر چه سریع‌تر تمام  و فرآیند به مسیر اصلی قرارداد برگردد برای مردم تهران بهتر خواهد بود. ان‌شاءالله در زمستان امسال بتوانیم اولین محموله‌ واگن‌ها را به صورت اجرایی در خطوط مترو داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قطار ملی ساخت ایران به زودی وارد خطوط مترو می شود
  • قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد خطوط مترو می‌شود
  • قطار ملی ساخت ایران بزودی وارد خطوط مترو می‌شود
  • اجراي موفقیت‌آمیز ۲ هزار و ۲۰۰ كیلومتر توپكرانی در نفت و گاز گچساران
  • گران شدن کرایه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی از شنبه؛ از ۱۶ تا ۴۵ درصد!
  • راهنمای کامل متروی استانبول به همراه نقشه خطوط
  • اعلام زمان به کارگیری واگن های وارداتی مترو تهران
  • اخطار سازمان هواپیمایی کشوری به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی
  • به‌کارگیری واگن‌های وارداتی در زمستان امسال در خطوط مترو
  • آگهی استخدام شرکت مترو اصفهان