Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی باشگاه شهرخودرو گفت: برخلاف ادعای مسئولان باشگاه استقلال هنوز مشکل مالیاتی مهدی رحمتی برطرف نشده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، روز گذشته مهدی رحمتی دروازه‌بان تیم شهرخودرو اعلام کرد به دلیل مشکلات مالیاتی که از زمان حضورش در استقلال به جا مانده ممنوع الخروج و ممنوع المعامله شده است که این صحبت‌ها با واکنش باشگاه استقلال روبرو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باشگاه امروز در خبری مدعی شد که مشکلات مالیاتی رحمتی حل شده و او می‌تواند همراه با شهرخودرو به اردوی خارجی برود.

جواد طاری‌بخش سخنگوی باشگاه شهرخودرو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در این باره اظهار داشت: برخلاف اعلام باشگاه استقلال اما هنوز مشکل مهدی رحمتی حل نشده است. تا این لحظه هیچ نامه‌ای مبنی بر حل مشکل رحمتی به باشگاه شهرخودرو و یا این بازیکن داده نشده و مشکلات رحمتی کماکان پابرجاست.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: استقلال ورزشی دروازه بان مهدی رحمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۶۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرایی نشدن ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور اصلی ترین عامل مشکلات تولید کنندگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، عزیز برگ نی در دیدار با مدیرعامل و معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو افزود: تعدد تصمیم گیری های دستگاه های اجرایی عدم مدیریت یکپارچه مشکلات عدیده برای فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی ایجاد کرده است.

وی حذف معافیت مالیات بر ارزش افزوده را مشکل دیگر تولیدکنندگان عنوان کرد و افزود:عدم ثبات قوانین مناطق آزاد و بخشنامه های روزمره تولیدکنندگان را سردرگم کرده است.

برگ نی مشکل عدم وجود شعبه ارزی بانک ها در منطقه را از دیگر مشکلات تولید در منطقه عنوان کرد و گفت: برای رفع تعهد ارزی تولیدکننده مجبور است به کررات به مرکز استان سفر کند.

وی مشکل قرنطینه گمرک و قوانین دستپاگیر ، مشکلات بانکی و بازرگانی را از دیگر موارد قابل بررسی عنوان کرد و اضافه کرد: در سال جهش تولید نیاز است بخش عمده مشکلات تولیدکنندگان رفع شود.

این فعال اقتصادی و تولیدکننده منطقه آزاد ماکو با اشاره به آمادگی تمامی فعالان اقتصادی برای لبیک گویی به منویات مقام معظم رهبری در تحقق شعار سال ابراز امیدواری کرد: منطقه آزاد ماکو پیشران جهش تولید با مشارکت مردم خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • سرپرست استقلال: مشکل تیم ما مالی است
  • مشکلات آبرسانی در روستاهای بخش گابریگ از زبان اهالی
  • «زیرساخت و انرژی» مشکل اصلی صنایع استان سمنان است
  • هزینه سفر حج بسیار سنگین شده است
  • اجرایی نشدن ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور اصلی ترین عامل مشکلات تولید کنندگان
  • توجه به راه‌ها برای توسعه سواحل مکران جدی گرفته شود
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها و راه‌ها در سیستان وبلوچستان
  • وزیر کشور: مشکلات سیل‌زدگان براساس اولویت پیگیری و رفع خواهد شد
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها به ویژه راه‌ها درسیستان وبلوچستان
  • اجرای اقدامات برای تامین زیرساخت ها ورفع مشکلات مردم سیل زده