Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا طلیسچی خواننده موسیقی پاپ در جدیدترین کنسرت تهران خود، هدایایی را به هوادارانش به پاس سال‌ها وفاداری تقدیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، کنسرت علیرضا طلیسچی، ۲۴ آذرماه سال جاری در حالی در سالن میلاد برگزار شد که این خواننده یک جعبه کادویی حاوی یک فلش به هوادارانش که سال‌ها در کنار او حضور داشتند اهدا کرد که در فلش قطعه‌ای مخصوص هوادارانش قرار داشت که صرفا برای طرفداران دو آتیشه‌اش ساخته شده است و قرار بر پخش سراسری آن نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین کنسرت پاییزی طلیسچی در سال ۹۸، شب گذشته با استقبال مخاطبان این خواننده، آهنگساز و ترانه سرا به همت موسسه فرهنگی هنری «نوای سپند» به تهیه کنندگی مهدی اسفندیار طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

تازه‌ترین کنسرت طلیسچی با اجرای قطعه «زندگی جونم» آغاز شد و این خواننده در ادامه قطعات «تو فکر می کنی کی ای»، «نفس کی بودی تو»، «به خودم بد کردم»، «قرار نبود»، «ای دل خودم» و «ای داد بر من»، «دیوونه دوست داشتنی»، «آخرش قشنگه»، «بام نبود کسی» و «سختگیر» را اجرا کرد.

طلسیچی در اجرای شب گذشته خود، بعد از مدت‌ها قطعه «دقیقه‌هام» را اجرا کرد که مورد توجه مخاطبانش قرار گرفت و در ادامه قطعه «عزیزی» شنیدنی شد.

این خواننده در آخرین اجرای پاییزی خود توانست همانند سایر کنسرت‌هایش، اجرایی پر انرژی را روی صحنه ببرد که در تمام مدت اجرا، قطعات با همخوانی تماشاگران همراه بود.

قطعات «سختگیر»، «دیوونه دوست داشتنی» و «آخرش قشنگه» در پایان این کنسرت به درخواست تماشاگران مجددا به اجرا درآمدند.

آرتین زمانی (کیبورد)، مهراد حیدری (گیتار الکتریک)، محمد عارف (گیتار)، علی شقاقی (بیس)، کامیار عبدی (درامز)، امیرحسین آزموده (پرکاشن)، سهند اسدی (ساکسیفون) و حسن اکبریان (ویولن) اعضای ارکستر علیرضا طلیسچی به رهبری امیربهادر دهقان نوازنده کیبورد را تشکیل می‌دادند.

بهاره رهنما، حامد برادران، ایمان ابراهیمی و مسعود صابری از جمله مهمانان این کنسرت بودند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: موسیقی تهران کنسرت خواننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۶۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیرو‌های مسلح یمن از اجرای شش عملیات جدید خبر داد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت، برای یاری رساندن به فلسطین و به مناسبت آغاز دهمین سال استقامت در برابر تهاجم متجاوزان، نیرو‌های مسلح یمن در سه روز گذشته شش عملیات موشکی و پهپادی اجرا کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 
یحیی سریع افزود، نیرو‌های دریایی و موشکی یمن، چهار عملیات مشترک علیه چهار کشتی آمریکایی و انگلیسی در خلیج عدن و دریای سرخ اجرا کردند. دو کشتی مرسک ساراتوجا (MAERSK SARATOGA) و دیترویت (APL DETROIT) در خلیج عدن و دریای سرخ هدف قرار گرفتند. کشتی انگلیسی هووانگ پی یو (HUANG PU) در دریای سرخ و کشتی پرتی لیدی (PRETTY LADY) در زمان حرکت به سوی بنادر فلسطین اشغالی هدف قرار گرفتند. نیروی پهپادی یمن هم دو عملیات علیه دو ناوشکن آمریکایی در دریای سرخ اجرا کرد.
وی خاطر نشان کرد: نیروی موشکی به اهداف اسرائیلی در ام الرشراش (ایلات) در جنوب فلسطینی اشغالی حمله کرد. عملیات نظامی در یمن با یاری الهی با موفقیت به اهدافش رسید. نیرو‌های ما عملیات خود را به مبارزان در غزه تقدیم و بر ادامه حمله به همه اهداف متخاصم تاکید می‌کنند. بر ممنوعیت عبور کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌هایی که به سوی بنادر اشغالی در حال حرکت هستند تا زمان توقف تهاجم و پایان محاصره نوار غزه، تاکید می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • کنسرت‌های نوروزی طلیسچی تمدید شد
  • نمایش تعزیه در تئاتر شهر قزوین اجرا می‌شود
  • تور کنسرت‌های علیرضا قربانی در تهران به پایان رسید
  • کدام خواننده رکورددار اجرای کنسرت در سال ۱۴۰۲ بود؟
  • تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی آبسال در تهران و حومه
  • خواننده ای که رکورد اجرای کنسرت در ایران را شکست | آمار شگفت انگیز در سال ۱۴۰۲
  • نیرو‌های مسلح یمن از اجرای شش عملیات جدید خبر داد
  • اجرای بداهه مناجات ابوسعید ابوالخیر با پروردگار/علیرضا قربانی: امیدوارم لایق محبت‌های مردم ایران باشم
  • استارت سرخپوشان با حضور هواداران در سال جدید
  • برگزاری نخستین تمرین پرسپولیس در سال جدید با حضور هواداران