Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مدیرکل برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری خوزستان گفت: فردا، سه شنبه در مراسمی با حضور معاون اول رئیس جمهور، از استاندار خوزستان به عنوان یکی از سه استاندار برگزیده حامی پژوهش و فناوری تقدیر می‌شود.

مهدی مکارمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: هر ساله به مناسبت هفته پژوهش، جشنواره برگزیدگان حوزه‌های پژوهشی، علمی - فناوری و نوآوری کشور معرفی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جشنواره، پژوهشگران و فناوران برتر کشور نیز انتخاب و معرفی می‌شوند که این مهم در راستای تشویق و ترغیب از این حوزه است.

وی ادامه داد: همزمان با این جشنواره نیز استان‌های برتر در حمایت از فعالیت‌ها و برنامه‌های پژوهشی، مطالعاتی و فناورانه انتخاب می‌شوند و مورد تقدیر قرار می‌گیرند. امسال نیز مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور از استانداری های سراسر کشور خواست که مستندات خود در این حوزه را ارائه دهند که دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری خوزستان نیز که در واقع متولی این کار در استان است، مدارک و مستندات لازم را به همراه برنامه‌ها و فعالیت های پژوهشی و مطالعاتی خود استانداری در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، امنیتی، انتظامی، بحران و اقتصادی، ارسال کرد.

مدیرکل برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری خوزستان گفت: خوشبختانه بر اساس اعلام مرکز مطالعات راهبردی وزارت کشور، استانداری خوزستان به عنوان یکی از سه استانداری برتر کشور انتخاب شد و در مراسمی که فردا، سه شنبه با حضور مسئولانی از جمله معاون اول رئیس جمهور، وزیر کشور و وزیر علوم در تهران برگزار می‌شود، از استاندار خوزستان به عنوان یکی از سه استاندار برگزیده حامی پژوهش و فناوری تقدیر می‌شود.

مکارمی در ادامه نیز خاطر نشان کرد: خوشبختانه در سال گذشته حدود ۱۵۵ مسئول شرکت های دانش‌بنیان و فناور در سطح استان مورد حمایت قرار گرفتند. در امتیازاتی که مرکز راهبردی و مطالعاتی وزارت کشور به استان خوزستان داد، استان در حوزه‌هایی مانند تعامل با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی - فناوری، اجرای طرح‌ها و گزارش‌های راهبردی موفق در این حوزه و تأمین اعتبار طرح‌های پژوهشی در راستای توسعه استان، حائز امتیاز بسیار خوبی شد که این موفقیت نیز حاصل تدابیر و حمایت‌های استاندار خوزستان، مشارکت فعال مراکز پژوهشی و دانشگاهی استان از جمله دانشگاه شهید چمران به عنوان دانشگاه مادر استان، پارک علم و فناوری، دستگاه های اجرایی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و شرکت های دانش بنیان و همچنین تدوین فعالیت‌ها و دستورالعمل‌های استانداری در این زمینه است.

وی در پایان عنوان کرد: سال گذشته نیز برای اولین بار آیین‌نامه شورای پژوهش استانداری خوزستان تدوین و این شورا تشکیل شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی استاندار خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۶۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ابوطالب شفقت» استاندار لرستان شد

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه امروز هیأت دولت به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور، «ابوطالب شفقت» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور به عنوان استاندار لرستان منصوب شد.

براساس این گزارش، «ابوطالب شفقت» هجدهمین استانداری است که سکان استانداری لرستان را در دست می‌گیرد.

پیش از این «فرهاد زیویار» استاندار لرستان بود.

کد خبر 6084852

دیگر خبرها

  • پژوهش موتور محرک توسعه کشور و آزمایشگاه موتور محرک پژوهش است
  • معرفی دو زنجیره ارزش در غرفه استانداری خوزستان در نمایشگاه اکسپو
  • اولویت‌ های حوزه حمل و نقل و مسکن بررسی شد
  • توسعه علمی، سکوی جهش تولید
  • امنیت سرمایه گذاری نیاز کشور است
  • دهقانی: زیست‌بوم دانش‌بنیان حامی سپاه درمسیر پیشرفت و اقتدار
  • با تشکیل سپند شاهد پیشرفت فناوری‌های نو و بدیع در نیروهای مسلح خواهیم بود
  • شفقت استاندار لرستان شد
  • «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان شد
  • ابوطالب شفقت به استانداری لرستان می‌رود