Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیژن طاهری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به آماده باش نیروهای امدادی هلال احمر در کوهرنگ، اظهار داشت:  یک سامانه بارشی پر قدرت وارد شهرستان کوهرنگ شده است که این سامانه موجب بارش شدید برف در این منطقه می شود.

وی عنوان کرد: هم اکنون نیروهای امدادی هلال احمر این شهرستان در حال آماده باش کامل برای امداد رسانی احتمالی به عشایر  در پی بارش شدید برف، باران و وجود سیلاب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: شش اکیپ امدادی در این منطقه در حال آماده باش برای امداد رسانی احتمالی هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کوهرنگ عنوان کرد: طی بارندگی های اخیر مشکلات بسیار زیادی برای عشایر ایجاد شده است که تاکنون از سوی هلال احمر پتو، آذوقه، غذا، آب و ... در اختیار عشایر گذاشته شده است.

کد خبر 4799621

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد هلال احمر چهارمحال و بختیاری بارندگی بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی گرگان ایلام قزوین مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس بارش برف یاسوج شهرکرد ثبت نام کاندیداها خطبه های نماز جمعه بیرجند هفته پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۶۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار تیم‌های امدادی در ۱۰۴ نقطه خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی کاوسی صبح سه شنبه در هفتمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان گفت: تیم‌های امداد و نجات هلال احمر در ۱۰۴ نقطه خراسان جنوبی برای کمک به مسافران نوروزی مستقر شده‌اند.

به گفته وی بعضی از این تیم‌ها در قالب تیم‌های دوچرخه سوار سحاب فعالیت می‌کنند و مشاوره‌ها و راهنمایی‌های لازم را به مسافران و گردشگران نوروزی ارائه می‌کنند.

وی تصریح کرد: برای ایجاد هر پایگاه امداد و نجات نوروزی حدود ۷۰ میلیون تومان نیاز است که در شهرستان‌های که فرمانداری‌ها در این خصوص به ما کمک کرده‌اند، پایگاه‌های امداد و نجات نوروزی را با حضور تیم‌های امدادی متشکل از نیروهای جوانان و داوطلب عضو هلال احمر استان ایجاد شده‌اند.

کد خبر 6062551

دیگر خبرها

  • ارائه آموزش‌های امدادی و فرهنگی هلال احمر قم به مسافرین نوروزی
  • نجات بیش از هزار نفر در طرح امداد و نجات نوروزی هلال‌ احمر مازندران
  • پوشش امدادی 40 حادثه در طرح نوروزی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی/واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای
  • فیلم | سقوط مرد ۵۵ ساله در آبشار کوهرنگ | فوران وحشتناک آب را ببینید
  • ۱۰۴ آمبولانس دیگر به ناوگان هلال‌احمر اضافه می‌شود
  • ۱۰۴ آمبولانس دیگر به ناوگان هلال‌احمر اضافه شد
  • آموزش فرهنگ خود امدادی به بیش از ۷ هزار نفر مسافر نوروزی در یزد
  • ارائه خدمات امدادی هلال احمر به مسافران نوروزی تا ۱۷ فروردین ادامه دارد
  • ارائه آموزش‌های امدادی و ایمنی به ۱۱۵ هزار مسافر نوروزی
  • استقرار تیم‌های امدادی در ۱۰۴ نقطه خراسان جنوبی