Web Analytics Made Easy - Statcounter

تارنمای این روزنامه افزود، تصمیمی مبنی بر اخراج برخی از اعضای لیکود گرفته شده و برخی از افراد اخراجی نسبت به این وضعیت واکنش نشان داده اند.

«مایکل کلینر» رئیس دادگاه درون حزبی لیکود مدعی شده که تصمیم برای اخراج این اعضا مدت ها پیش از مقرر شدن زمان برگزاری انتخابات درون حزبی صورت گرفته است.

پس از اعلام جرم علیه نتانیاهو از سوی دادستانی کل رژیم صهیونیستی انتقادها علیه وی که در دو دوره در تشکیل کابینه نیز شکست خورده بود، افزایش پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل برخی از اعضای حزب لیکود که چهره شاخص آنها «گیدعون سعر» بود، برای تعیین رهبر خواستار برگزاری انتخابات درون حزبی شدند. این انتخابات در تاریخ ۲۶ دسامبر (۵ دی) برگزار خواهد شد و رقبای اصلی برای کسب کرسی رهبری حزب، نتانیاهو و سعر هستند.

به گفته کلینر، اعضای اخراجی نیازی به شرکت در انتخابات ندارند و دارای گرایش های چپ هستند.

یک گروه با نام لیکودهای جدید که مخالف نتانیاهو هستند پیش از انتخابات درون حزبی لیکود شروع به عضو گیری از طریق سایت کرده است. «نیر هرشمن» یکی از مدیران این گروه گفت که آنها همانند اشتازی (پلیس مخفی آلمان شرقی) مراقب مردم هستند و لیکود باید پاکسازی شود.

وی اعلام کرد که بیش از ۱۰ هزار نفر از طریق گروه های مختلف عضو حزب لیکود هستند. هرشمن گفت: آنها سعی دارند هرکسی که قادر به تاثیرگزاری در انتخابات است را اخراج کنند.

طبق این گزارش تعداد افراد اخراج شده از لیکود صد نفر اعلام شده است. اما با توجه به گفته های هرشمن، ممکن است جلوی حضور چند هزار نفری این اعضا در انتخابات گرفته شود.

تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی پس از دو دور شکست شرایط پیچیده ای را دنبال می کند و یکی از گره های کور آن حضور نتانیاهو در راس حزب لیکود است. حزب میانه «آبی و سفید» ائتلاف با حزب لیکود را مشروط به کناره گیری نتانیاهو از رهبری این حزب اعلام کرده است.

طبق گزارش روزنامه جروزالم پست، «حیم کاتص» روز یکشنبه حمایت خود را در انتخابات درون حزبی لیکود از گیدعون سعر اعلام کرد و تعداد حامیان وی را افزایش داد. این درحالی است که طی دیروز و امروز سعر توانسته حمایت چند تن دیگر از اعضای حزب لیکود را به دست آورد.

برچسب‌ها حزب « لیکود » رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حزب لیکود رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو حزب لیکود رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۶۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم آمریکا در حمایت از غزه ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند+ فیلم

در ادامه حمایت‌های مردمی مناطق مختلف جهان از غزه و مردم فلسطین، صدها نفر از مردم آمریکا ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند.

به گزارش مشرق، صدها نفر از مردم آمریکا در اعتراض به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه و حمایت از مردم فلسطین در غزه، ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • تصمیم ایلان ماسک برای ایجاد تغییرات انقلابی در تسلا
  • از هزینه شدن جایگاه رهبری در امور حزبی ممانعت شود
  • پلیس بلژیک برای کنفرانس راستگرایان اروپا محدودیت ایجاد کرد
  • مردم آمریکا در حمایت از غزه ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند+ فیلم
  • مادورو: نتانیاهو دیوانه نازی، هرج و مرج ایجاد می‌کند
  • درخواست دوباره لاپید برای سرنگونی نتانیاهو
  • ادعای وزیرخارجه اردن درباره رهگیری موشک های ایرانی
  • صهیونیست‌ها به جان هم افتاده‌اند
  • نظام، تنش‌های سیاسی درون اصولگرایان را چگونه پایان می‌دهد؟
  • روزنامه هم میهن : نظام ، تنش های سیاسی درون اصولگرایان را چگونه پایان می‌دهد؟