Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@11:23:20 GMT

اردبیل مقصد گردشگری برای تمام فصل‌ها است

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۶۹۰۳

اردبیل مقصد گردشگری برای تمام فصل‌ها است

رییس کانون راهنمایان گردشگری کشور گفت: استان اردبیل در تمام حوزه‌های گردشگری برنامه‌ریزی مطلوبی دارد و این استان مقصد گردشگری برای تمام فصل‌های سال است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محسن حاجی سعید عصر امروز در سومین نشست مجمع عمومی راهنمایان گردشگری سراسر کشور که در سالن خطایی مجموعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات انجام شده در حوزه گردشگری استان اردبیل در طی سال‌های اخیر مثال‌زدنی بوده و این اقدامات سبب توسعه و رشد تاسیسات و زیر ساخت‌های این استان شده است که اکنون برای توسعه کل حوزه‌های گردشگری برنامه‌ریزی شده و اردبیل مقصد گردشگری در تمام فصل‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قرار است ۵ پیست اسکی به‌طور همزمان در اردبیل دایر شود که این موضوع نشان‌ می‌دهد استان اردبیل از اهمیت گردشگری در فصل زمستان غافل نشده است.

رییس کانون راهنمایان گردشگری کشور با اشاره به غذاهای اردبیل بیان کرد: اردبیل از نظر کیفیت غذاها در کشور بی‌نظیر است و حضور در این استان و استفاده از غذاهای آن بسیار لذت‌بخش است که با سرمایه‌گذاری در این زمینه می‌توان پتانسیل بالای اردبیل در این خصوص را به دنیا معرفی کرد.

حاجی سعید با اشاره به اهمیت فعالیت‌های صنفی در حوزه گردشگری گفت: گردشگری تا سال ۲۰۵۰ میلادی صنعت رو به رشد جهان خواهد بود و استان اردبیل می‌تواند با بهره‌مندی از ظرفیت‌های طبیعی و فرهنگی در حوزه گردشگری رشد قابل ملاحظه‌ای را داشته باشد.

انتهای پیام/3463/618

منبع: فارس

کلیدواژه: گردشگری اردبیل توسعه گردشگری زمستانی پیست اسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۶۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی

به گزارش جام جم آنلاین،مهدی فیضی در دیدار با امام جمعه مشگین شهر اظهار کرد: معضل کشتار غیر مجاز دام در برخی از محور‌های مواصلاتی و روستا‌های گردشگری منطقه و تعدد پرونده‌های ارجاعی به مراجع قضایی در این زمینه جدی است.
وی با اشاره به اینکه اقدامات انجام شده دامپزشکی در این راستا ملموس است از امام جمعه مشگین شهر خواست؛ با استفاده از تریبون نمازجمعه در راستای آگاهی دهی به شهروندان و توصیه به مردم در راستای عدم خرید گوشت حاصل از کشتار غیر مجاز دام، دامپزشکی را یاری کنند.
وی خاطرنشان کرد: رفع معضل کشتار غیر مجاز دام علاوه بر فرهنگسازی نیازمند عزم و اراده جدی، خیزش عمومی و همکاری تمامی دستگاه‌های مرتبط حوزه سلامت است.
مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل بیان کرد: اگر دامپزشکی به تنهایی در میدان عمل باشد و دیگر دستگاه‌ها همکاری نکنند کار به جایی نخواهد رسید و راه به جایی نخواهیم برد.
فیضی با تقدیر از امام جمعه و مسئولان ارشد شهرستان در حمایت‌های بی دریغ از دامپزشکی گفت: در این مسئولیت سنگین همواره خود را نیازمند راهنمایی و دعای خیر شما می‌دانیم.
در این دیدار امام جمعه شهرستان مشگین شهر نیز با اشاره به اینکه دامپزشکی جایگاه ویژه‌ای در حوزه سلامت عمومی جامعه دارد، اظهار کرد: دامپزشکی را به عنوان یک مجموعه تلاشگر در تامین بهداشت و سلامت عمومی جامعه می‌شناسیم
حجت الاسلام رضا باوقار افزود: با توجه به ظرفیت دامپروری مشگین شهر اقدامات دامپزشکی در تامین امنیت غذایی و تضمین سلامت عمومی جامعه اعتماد عمومی را افزایش و احساس امنیت در مردم را بالا برده است.
وی با تاکید بر درک کامل از جایگاه حساس و خطیر مسئولیت به عنوان یک امانت الهی گفت: سفارش می‌کنم به صورت هدفمند به دنبال ارتقای بیش از پیش سطح خدمات رسانی به مردم باشید و این ویژگی در مدیران دامپزشکی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • هویت ملی در هر حوزه‌ای ثبت جهانی شود
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • ضرغامی: گردشگری در کشور افزایش یافته است
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد
  • طرح جامع گردشگری سردابه تدوین می‌شود
  • اصفهان شناسنامه کشور در بخش میراث فرهنگی است
  • پروژه ناتمام مقصد گردشگری شدن همدان به نتیجه می‌رسد؟