Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@07:12:12 GMT

فیفا از بلاتر و پلاتینی شکایت کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۷۶۴۳

فیفا از بلاتر و پلاتینی شکایت کرد

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) از سپ بلاتر و میشل پلاتینی به دادگاهی در سوئیس شکایت کرد. ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فیفا امروز (دوشنبه) شکایتی علیه سپ بلاتر، رئیس پیشین این نهاد و میشل پلاتینی، رئیس پیشین اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) در دادگاه سوئیس ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیفا با این شکایت قصد بازپس‌گیری 2 میلیون فرانک که سپ بلاتر به میشل پلاتینی پرداخت کرده بود را دارد.

میشل پلاتینی در سا‌ل‌های 2007 تا 2015 میلادی ریاست اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) را بر عهده داشت. وی در سال پایانی ریاستش به اتهام مشارکت در پرونده فسادهای مالی فیفا و دریافت 2 میلیون فرانک از سپ بلاتر معزول و 4 سال محروم شد.

بر اساس این گزارش، فیفا در حالی با شکست رسمی خود از بلاتر و پلاتینی به دنبال دریافت 2 میلیون فرانک است که رئیس پیشین یوفا نیز خواهان دریافت حقوق‌های معوقه خود از اتحادیه فوتبال اروپا در حدود 5.5 میلیون یورو است.

فیفا از پلاتینی 2 میلیون فرانک می‌خواهد

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فیفا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فیفا فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۷۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام گواردیولا برای عامل حذف از لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ­به نقل از مایس فوتبال؛ پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال منچستر سیتی بعد از پیروزی شب گذشته مقابل چلسی در نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس که با تک گل برناردو سیلوا به پیروزی رسید به طور ویژه از سیلوا تشکر و قدردانی کرد.   این در حالی است که برناردو سیلوا برای خراب کردن پنالتی در دیدار مقابل رئال مادرید با انتقاد‌هایی هم روبروشد و با زدن این گل تا حدودی ناکامی در دیدار مقابل رئال را فراموش کرد و هوادران شاید با قهرمانی منچستر سیتی در جام اتحادیه آن پنالتی را فراموش کنند.   تیم فوتبال منچستر سیتی در لیگ برتر انگلیس شانس قهرمانی است و در جام اتحادیه در دیدار نهایی باید به مصاف برنده دیدار تیم‌های کاونتری و منچستر یونایتد برود.

دیگر خبرها

  • تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت
  • فرانک لمپارد: پدرم من را به پارک برد و مجبورم کرد فوتبال بازی کنم / زیرنویس فارسی
  • اتحادیه اروپا : ویزای شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس
  • سوئیس ۳۱۸ میلیون دلار از دارایی‌های روسیه را آزاد کرد
  • ◄ شکایت آهن فروشان از انجمن کامیونداران + سند
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود
  • ویزای شنگن ۵ ساله برای شهروندان کشور‌های عربی
  • شب داغ فوتبال آرژانتین: کامبک بوکا و حذف ریور
  • اقدام گواردیولا برای عامل حذف از لیگ قهرمانان اروپا