Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-24@13:27:11 GMT

ساخت مبلی پر شده با لباس‌های کهنه

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۷۹۷۹

ساخت مبلی پر شده با لباس‌های کهنه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از vogue، یکی از برندهایی که در این زمینه فعالیت کرده است، کمپانی بالنسیاگاست که با همکاری یک طراح مبلمان روسی مستقر در یورک، هری نورایف، یک مبل شفاف طراحی کرده است.

این مبل با پوشاک کهنه و آسیب‌دیده و همچنین لباس‌های برندها که قابل استفاده نیستند و از مد خارج شده‌اند پر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبل بالنسیاگا یک قطعه هنری است برای طرفداران محیط‌زیست که ساخت آن ۲ ماه طول کشیده است. الگوی رنگ‌بندی این مبل تصادفی، ولی زیباست. بالنسیاگا در مورد این کاناپه توضیح داد که این اقدام با هدف تشویق رویه‌های پایدار در طراحی مبلمان بوده است. 

برند بالنسیاگا در سال ۱۹۱۹ توسط کریستوبال بالنسیاگا طراح اسپانیایی متولد باسک تاسیس شد. او از متخصصان در زمینه لباس‌های سفارشی بود و کریستین دیور که از هم‌عصرانش بود، از وی به عنوان «استاد همه ما» یاد می‌کرد.

از این مبل در سوم دسامبر ۲۰۱۹ در میامی آمریکا رونمایی شده است.
 

کد خبر 470655 برچسب‌ها برند هنر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: برند هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۷۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند

آفتاب‌‌نیوز :

رضا شرفخانی دبیر کل کانون کهنه سربازان جنگ ایران و عراق در مصاحبه با خبرنگار آفتاب نیوز گفت: عدم تطابق رشد بی رویه تعداد شاغلین بنیاد با وظایف و اموری که باید انجام پذیرد، یکی از عوامل اصلی عدم رسیدگی شایسته به امور ارباب رجوع است.

وی افزود: اکثر پرسنل پرشمار بنیاد به دلیل عدم آشنایی و قرابت با روحیات و مشکلات جانبازان و آزادگان و نداشتن تخصص لازم، ناکارامد بوده و فقط از بودجه بنیاد ارتزاق می‌کنند. در صورتی که این بودجه می‌تواند صرف حل معضلات این جامعه شریف باشد. این به نحوی است که شاغلین پرشمار غیر متخصص با مراجعه ایثارگران به بنیاد، تنها نقش یک اپراتور را ایفا و توان حل مشکلات جامعه هدف را ندارند.

شرفخانی اذعان کرد: به دلایل مطرح شده معلولین، مجروحین و آزادگان جنگ تحمیلی خواستار منفک شدن کامل از بنیاد شهید و امور ایثارگران و تجمیع در قالب انجمن یا سازمان مستقل کهنه سربازان وطن، ذیل وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و با حضور موثر نمایندگان انجمن کهنه سربازان وطن، قرار گیریم. چون ما مدافع وطن، ناموس و مرز‌های مقدس و تمامیت ارضی کشور در زمان جنگ تحت فرمان و زیرمجموعه وزارت دفاع بوده ایم.

 دبیرکل کانون کهنه سربازان جنگ ایران و عراق گفت: بار دیگر بر این حق مشهود، قانونی، غیر قابل کتمان و پیشرانه اقتصاد کل کشور (غرامات جنگ) به فضل خداوند منان و اراده و خواست قاطبه بزرگ آسیب دیدگان جنگ تحمیلی (کهنه سربازان وطن) تاکید نموده و تا رسیدن به هدف غائی خویش از پای نخواهیم نشست. وقت آن رسیده تا همه آنان که در صدد ایجاد موانع و کاشتنن بذر ناامیدی در دل‌ها و اراده‌های آهنین جامعه بزرگ ایثارگران و جانبازان بودند نا امید شوند.

دیگر خبرها

  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد
  • مردم پروژه‌های نهضت ملی مسکن را کامل می‌کنند؟
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی زمینه ساز اتمام پروژ‌های نهضت ملی مسکن
  • اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • مجلس آینده به دنبال توسعه زیر ساخت‌ها و توجه به قشر محروم است
  • تسهیلات ساخت انگیزه‌ای برای ورود مردم جهت تکمیل آورده‌های نهضت ملی مسکن است
  • تأثیرات زیست‌محیطی سطل زباله چوبی