Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-19@07:49:54 GMT

امیر توسلی سازنده موسیقی فیلم لتیان شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۸۸۲۵

امیر توسلی سازنده موسیقی فیلم لتیان شد

به گزارش خبرنگار صدای هنر پایگاه خبری صدای ایران فیلم «لتیان» به کارگردانی علی تیموری، تهیه کنندگی مجید مطلبی و با فیلمنامه‌ای از اکتای براهنی و آناهیتا تیموریان که پیش از این مراحل تدوین، صداگذاری و جلوه‌های ویژه را پشت سر گذاشته بود، این روز‌ها مراحل ساخت موسیقی اش توسط امیر توسلی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در فیلم پربازیگر «لتیان»، امیر جدیدی، پری ناز ایزدیار، سارا بهرامی، حسن معجونی، ستاره پسیانی، علیرضا ثانی فر، امین طاهری بازی می‌کنند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: فیلم لتیان صدای ایران امیر جدیدی حسن معجونی ستاره پسیانی امین طاهری امیر توسلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۸۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۲۴۰۰ عدد ایمپلنت قاچاق از دو مطب در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، حامد عبدی اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور با اولویت پایش انبارها و محل‌های دپوی کالا، از یک مطب در خیابان بیدار محله الهیه حدود ۶۸۰۰ عدد ایمپلنت قاچاق کشف و برای طی مراحل قانونی به معاونت غذا و داروی دانشگاه شهید بهشتی تحویل شد.

وی همچنین به کشف حدود ۵۶۰۰ عدد ایمپلنت قاچاق از انبار متعلق به یک مطب در محله پونک خیابان اشرفی اصفهانی اشاره کرد که علاوه بر موارد یاد شده، مقادیر زیادی تجهیزات پزشکی تقلبی نیز در بازرسی به عمل آمده، رؤیت شد که پرونده توسط معاونت غذا و داروی دانشگاه ایران دانشگاه جهت طی مراحل قضائی به مراجع ذی ربط ارجاع گردید.

کد خبر 6081635 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • توضیح فرمانده کل ارتش درباره صدای انفجار شنیده شده در اصفهان: تیراندازی به چند شیء پرنده انجام شد/ رژیم صهیونیستی قبلاً واکنش ما را دیده است
  • تجربه استقلال تعیین کننده است/ انتقاد باید سازنده باشد نه مخرب
  • امیر سرتیپ دوم میهن‌دوست: حادثه اصفهان هیچ خسارتی نداشته است
  • برگزاری همایش حقوق شهروندی و ایثار استان کرمان
  • کشف ۱۲۴۰۰ عدد ایمپلنت قاچاق از دو مطب در تهران
  • کرملین : تماس‌ها با ایران و اسرائیل سازنده است
  • کرملین: تماس‌ها با ایران و اسرائیل سازنده است
  • کمای سیاستی بازار مسکن
  • (ویدئو) مراحل تولید و تست مصاف، مسلسل تازه ارتش ایران
  • قوانین ریزش سنگ نما و مقصر ریزش سنگ کیست؟