Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، پیش ‌اجلاسیه منطقه ‌ای بیست ‌وهشتمین اجلاس سراسری نماز امروز با موضوع «نماز و مدرسه » با حضور رئیس ستاد اقامه نماز استان آذربایجان شرقی، معاون فرماندار و مدیر آموزش و پرورش شهرستان مرند در محل سالن اجتماعات آموزشگاه کوثر برگزار شد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان آذربایجان شرقی در این اجلاسیه با تأکید بر اهمیت تفکر در آفرینش اظهار داشت: برترین عبادات بعد از پرستش خداوند، احترام به والدین و اقامه نماز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اسدالله ضیائی با بیان اینکه باید با اقامه نماز از نعمات خداوندی شکرگزاری کرد، افزود: باید فرهنگ اقامه نماز اول وقت در مدارس و بین دانش آموزان نهادینه شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مرند نیز در این اجلاس بر سازماندهی اقامه نماز جماعت در مدارس تأکید کرد و گفت: زنگ نماز برای تمامی مدارس لازم‌الاجرا بوده و مدیران موظفند این فریضه دینی و اخلاقی را به بهترین نحو اجرایی کنند.

اباذر کاظمی طرح شهید بهنام محمدی را نقطه اتصال بین مساجد، مدارس، پایگاه‌ های بسیج و خانواده‌ها دانست و خاطرنشان کرد: این طرح در راستای ارتقا سطح معرفتی، بصیرتی، فرهنگی و علمی دانش‌آموزان که از اهداف سند تحول بنیادین است، در مدارس شهرستان برگزار می‌ شود.

گفتنی است، در ادامه از دبیران و دانش ‌آموزان مقام‌ آور در حوزه قرآن، عترت و نماز شهرستان تجلیل شد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۸۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رحیم عبدالکریمی گفت: در این کلاس‌ها  بیش از ۲۵۰ نفر ساعت کلاس آموزشی با محوریت شعار هفته زمین پاک در قالب ارائه‌ی کارگاه آشنایی با موضوع پسماند، پلاستیک و مضرات آن با حضور کارشناسان و محیطبانان این اداره برگزار شد.

وی افزود: با هدف جلب مشارکت دانش آموزان در مباحث زیست محیطی، زمینه‌های تحقیقی و پژوهشی برای دانش آموزان تعریف شده و مقرر گردید این برنامه‌ها در مدارس تداوم پیدا کند.

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان 
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • چالش دانش‌آموزان مسلمان برای اقامه نماز در مدرسه‌ای در لندن
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان
  • لزوم تلاش برای افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • ترویج اهمیت درختداری بین دانش آموزان بافتی
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • قدردانی از ۱۹۰ فعال ترویج فرهنگ نماز در بخش مرکزی جرقویه