Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری یادواره شهدای طلبه و روحانی غرب گیلان در تالش گفت: این مراسم روز ۲۵ دی ماه در مسجد جامع تالش برگزار می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری امروز در نشست هماهنگی برگزاری یادواره ۵۰ شهید روحانی و طلبه شهرستان های غرب گیلان در سالن اجتماعات بخشداری تالش با بیان اینکه شهیدان سرمایههای ملی نظام و انقلاب هستند اظهار کرد: وظیفه همگان است که با برگزاری یادواره های باشکوه یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام و انقلاب با ترفندهای گوناگون تلاش می کنند فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه منسوخ و کم رنگ جلوه دهند بیان کرد: مردم قدرشناس ایران اسلامی با تاسی از راه شهیدان این ترفندها را یکی پس از دیگری نقش برآب خواهند کرد.

وی روحانیت را پرچمدار انقلاب اسلامی دانست و گفت: نقش سازنده روحانیت و طلاب در دوران شکل‌گیری پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست لذا برگزاری یادواره‌های باشکوه برای شهیدان این قشر کوچکترین کاری است که باید انجام داد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه یادواره شهدا روحانی و طلاب شهرستان‌های شرق و مرکز گیلان برگزار شده افزود: یادواره ۵۰ شهید روحانی و طلبه شهرستان‌های غرب گیلان در ساعت ۹ صبح روز بیست و پنجم دی ماه در مسجد جامع تالش برگزار می‌شود.

تسخیری با اشاره به برنامههای این یادواره خاطرنشان کرد: سرکشی از خانواده های شهدا روحانی و طلاب، دعوت از علما، روحانیون و خانواده‌های شهدا و انتشار آثار شهدای روحانی و طلبه از مهم‌ترین برنامه‌های یادواره شهدای روحانی و طلبه غرب گیلان است.

وی با بیان اینکه تمام برنامه ها و برنامه ریزی های مربوط به این یادواره با محوریت سپاه ناحیه تالش انجام خواهد شد تصریح کرد: مسئولان دیگر شهرستان‌ها باید این شهرستان را در هر چه بهتر برگزاری این یادواره پشتیبانی کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی یادواره شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۹۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش

به گزارش خبرنگار مهر، پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک ظهر چهارشنبه همزمان با هفته ملی سلامت با حضور فرماندار تالش، مسؤول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش افتتاح شد.

گفتنی است؛ این پایگاه در مساحتی ۱۱۰ متر با بودجه‌ای بالغ بر یک میلیارد پانصد میلیون تومان (از محل اعتبارات داخلی دانشگاه علوم پزشکی گیلان) در محل بیمارستان قدیم شهید نورانی بهسازی و تجهیز شده و به بهره برداری رسید.

کد خبر 6087824

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان
  • همه اقشار در برپایی کنگره شهدای کاشان مشارکت کنند
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش
  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • نشست شورای اداری چرام با دستورکار یادواره شهدای این شهرستان
  • برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب
  • یادواره سردار شهید «صالح میری» در شهرستان بدره برگزار شد
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است