Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-24@01:32:36 GMT

مدارس ۶ شهرستان بوشهر به دلیل بارندگی تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۹۶۴۸

جهانگیر دهقانی در گفت‌وگو با فارس در بوشهر، اظهار داشت: با توجه به شدت بارندگی‌ها و با تصمیم فرمانداران، مدارس شهرستان‌های بوشهر، جم، عسلویه، کنگان، دیر و دشتی برای سه‌شنبه در شیفت صبح تعطیل اعلام شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر افزود: با توجه به افزایش بارندگی‌ها از امشب تا ظهر فردا تمهیدات لازم اندیشیده شده است و در خصوص تعطیلی مدارس برای شیفت عصر تاکنون تصمیم‌گیری نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به طغیان رودخانه‌ها و احتمال وقوع سیل ابراز کرد: مردم از ترددهای غیر ضروری خودداری کنند و رانندگان با سرعت مطمئنه و رعایت نکات ایمنی از محورها عبور کنند. در حال حاضر تمامی مسیرهای استان بوشهر باز می‌باشد و فقط جاده روستایی درازی به چاوشی در شهرستان دشتی به علت آب‌گرفتگی آب‌نمای در حال ساخت این مسیر، مسدود شده است.

دهقانی با اشاره به ریزش کوه در مسیر جم به سیراف بیان کرد: این مسیر کوهستانی است و یکی از چالش‌های استان در فصل بارندگی است که جز محور پرتردد عسلویه به شیراز محسوب می‌شود. در حال حاضر پاکسازی مسیر انجام شده است و اکیپ‌های راهداری نیز در این مسیر حضور دارند.

وی با بیان اینکه تاکنون بیشترین بارندگی با ۱۰۴ میلیمتر در شهر دلوار شهرستان تنگستان رخ داده گفت: بر اثر بارندگی، علاوه بر معابر سه منزل نیز دچار آب‌گرفتگی شد که نیروهای امدادی سریعا برای تخلیه آب ورود کردند و در حال حاضر مشکلی وجود ندارد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۹۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس در استان بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، احمد محمدی زاده در جمع خبرنگاران بیان کرد: تمرکز امسال استان بوشهر علاوه بر سایر موارد مهم و اولویت‌دار، بر روی آموزش و پرورش است و برنامه‌های متنوعی برای بهبود سطح کیفی تعلیم و تربیت و پرورش آینده سازان کشور، تدارک دیده‌ایم.

وی از تخصیص دوهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس استان بوشهر خبر داد و افزود: در نخستین اقدام و به‌دنبال پیگیری‌های صورت گرفته، تفاهم نامه‌ای بین استانداری بوشهر و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور منعقد و مقرر شد اعتبار یاد شده به طرح‌های اولویت‌دار نوسازی مدارس استان بوشهر تزریق شود.

استاندار بوشهر اضافه کرد: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده، مبلغ هزار میلیارد تومان از سوی استانداری و هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان نیز از سوی سازمان نوسازی مدارس کشور تامین می‌شود.

وی در ارتباط با جزئیات این تفاهم‌نامه گفت: از مجموع اعتباراتی که از سوی استانداری تامین شده، ۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات تملک دارایی استان، ۱۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات مسئولیت اجتماعی صنعت نفت و ۲۰۰ میلیارد تومان نیز از محل مولدسازی به نوسازی مدارس استان بوشهر ابلاغ می‌شود.

محمدی زاده ادامه داد: همچنین ۷۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی نوسازی مدارس، ۳۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات خیران و ۵۰۰ میلیارد تومان نیز از اعتبارات کشوری مولدسازی تخصیص یافته است.

وی اظهار کرد: با این اقدام، بیش از ۱۷۰ مدرسه استان بوشهر، تجهیز و نوسازی می‌شود و به عنوان اولین و تنها استان کشور خواهیم بود که سرانه و تراکم فضای آموزشی به میزان استاندارد رسیده و مشکل فضای فیزیکی مدارس استان نیز به طور کامل رفع می‌شود.

دیگر خبرها

  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس در استان بوشهر
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنجشنبه‌ها / بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟