Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@23:17:33 GMT

یزد باید به استانی عاری از بی‌سوادی تبدیل شود

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۹۷۸۳

یزد باید به استانی عاری از بی‌سوادی تبدیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، مرآت امین الرعایا، عصر دوشنبه در شورای سوادآموزی شهرستان اشکذر با اشاره به سالروز تاسیس سازمان نهضت سواد آموزی به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی اظهار اشت: این سازمان به منظور ریشه کنی بی سوادی تشکیل شد که خوشبختانه تاکنون افراد زیادی با شرکت در کلاس های سواد آموزی از نعمت ارزشمند سواد خواندن و نوشتن بهره مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بی سوادی یک معضل اجتماعی و همچون زخمی بر پیکر جامعه است، ادامه داد: بی‌سوادی باعث ایجاد فقر فرهنگی است و به طبع آن آسیب‌های اجتماعی مختلفی را به دنبال دارد.

امین الرعایا خاطرنشان کرد: بر همین اساس ریشه کنی بی سوادی نیاز به عزم ملی و مشارکت عمومی در سطح کشور دارد.

وی همچنین با اشاره به جایگاه مطلوب شهرستان اشکذر در سال گذشته در راستای اقدامات انجام شده در حوزه سواد آموزی بیان کرد: خوشبختانه جلسات این شورا همچنین فعالیت رابطین دستگاه ها در این شهرستان به خوبی انجام شده و امید است این روند نیز همچنان ادامه داشته باشد تا شاهد معرفی شهرستان اشکذر به عنوان اولین شهر عاری از بی سوادی در سطح کشور باشیم.

کد خبر 4799781

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس یاسوج بارش برف شهرکرد خطبه های نماز جمعه ثبت نام کاندیداها بیرجند هفته پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۹۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فرایند انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی استانی و ملی

تیمور پورحیدری با اشاره به اینکه ۶۰ نشان تجاری شاخص صنعتی در گیلان فعالیت می‌کنند، گفت: برای انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی، این ارزیابی‌ها در راستای انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی، بهره‌برداران نمونه معدنی و انتخاب کارآفرین ملی انجام می‌شود.

مدیرکل صمت گیلان با بیان اینکه ارزیابی‌ها در استان انجام می‌شود افزود: واحد‌های صنعتی و معدنی برای حضور در این فرایند پس از تکمیل فرم‌های مربوطه تا ۲۰ اردیبهشت ماه فرصت دارند که به صورت حضوری به دفتر معاون امور صنایع و معادن اداره کل مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • جلوه زیبای گل محمدی در باغات اشکذر
  • آغاز برداشت گل محمدی در شهرستان اشکذر
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • خشت‌گذاری مدرسه ۶ کلاسه در محله فیروزآباد اشکذر
  • آموزشیاران نهضت سواد آموزی مشمول قانون رتبه بندی معلمان هستند
  • بیش از ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلف تحصیلی سوادآموزی بوشهر جذب شده‌اند
  • بخش ترکمانچای آذربایجان شرقی شهرستان شد
  • آغاز فرایند انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی استانی و ملی