Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در فاز ششم مرحله اول در استان مرکزی از فردا آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، احمد مرزبان امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در فاز ششم مرحله اول در استان مرکزی بر اساس ظرفیت های مشخص شده از ساعت 10صبح فردا  آغاز و تا ساعت 24 روز جمعه پایان می پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: چنانچه تعداد افراد ثبت نام کننده در هر شهر، زودتر از زمان پایان مهلت تعیین شده برای ثبت نام به تعداد ظرفیت آن شهر برسد، سامانه بلافاصله پس از تکمیل ظرفیت هر شهر برای آن شهر بسته خواهد شد.
این مقام مسئول از متقاضیان ثبت نام طرح اقدام ملی در استان  مرکزی گفت: برای متقاضیان شهرهای شهرستان های اراک، شازند و خمین علاوه بر شهر خودشان (در صوت وجود ظرفیت)، امکان ثبت نام در شهر جدید مهاجران نیز وجود دارد، همچنین برای متقاضیان شهرهای شهرستان های اراک، دلیجان و محلات، علاوه بر شهر خودشان (در صورت وجود ظرفیت)، امکان ثبت نام در شهر جدید امیرکبیر نیز وجود دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مسکن استان مرکزی اراک مرزبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۹۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات ساخت افزایش مشارکت مردمی در پروژه های نهضت ملی را به همراه دارد

مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: واگذاری اراضی به متقاضیان نقش موثری در اجرایی شدن پروژه های نهضت ملی مسکن دارد و از سوی دیگر زمینه ساز محقق شدن شعار سال می‌شود.

به گفته وی در حال حاضر واگذاری اراضی و همچنین پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به متقاضیان می تواند زمینه ساز افزایش مشارکت مردمی در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن شود.

او اظهار کرد: تجربه نشان داده است که واگذاری اراضی و همچنین حمایت از خود متقاضیان برای اجرایی شدن این طرح ها می تواند روند ساخت و اجرای پروژه ها را تسریع کند بنابراین اعتماد به این بخش می تواند زمینه را برای ثبات بازار  مسکن فراهم می‌کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • جلسه تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در کلات و چنار برگزار شد
  • جلسه تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در کلات و چنار 
  • پرداخت تسهیلات ساخت، مردم را به بازار مسکن هدایت می‌کند
  • نوسازی مسکن روستایی تنها از طریق مشارکت‌های مردمی امکان پذیر می‌شود
  • پرداخت تسهیلات ساخت افزایش مشارکت مردمی در پروژه های نهضت ملی را به همراه دارد
  • رونق بازار مسکن در گرو افزایش و مشارکت های مردمی است
  • معرفی ۴۰۲۴ متقاضی مسکن روستایی به بانک در استان مرکزی
  • برنامه زمانبندی تحویل واحد‌های مسکونی
  • ۱۸۰ واحد مسکن ملی دماوند خرداد ماه تحویل متقاضیان می شود
  • ۱۸۰ واحد مسکن ملی دماوند خرداد تحویل متقاضیان می شود