Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم قنبری دوشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: عملیات امداد ونجات شامل امدادرسانی با قایق به مردم گرفتار شده در کنار ساحل کارون ، تخلیه آب از خانه های گرفتار در آب و مهار آتش سوزی کنتورهای برق بوده است.
وی گفت: همچنین امشب هفت نفر بر روی پل طبیعت اهواز در پی بارش شدید باران امکان تردد نداشتند که توسط ماموران آتش نشانی به منطقه امن منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس گزارش ایرنا در پی بارش شدید باران از عصر امروز دوشنبه در مناطق مختلف خوزستان مدارس ۱۳ شهرستان استان در نوبت صبح فردا سه شنبه به دلیل آبگرفتگی معابر تعطیل شدند.
همچنین تمامی ادارات اهواز در روز سهشنبه نیز تعطیل شدند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 آتش سوزی آتش نشانی برق طبیعت بارش قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۰۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی به استان ایلام

کارشناس سازمان هواشناسی ایلام از کاهش دمای روزانه طی روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه خبر داد و گفت: طبق شرایط رخ داده بارش‌ها برای اواخر یکشنبه تا اواخر دوشنبه بیشتر می‌شود.

ساسان رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در ایلام، اظهار کرد: بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و الگوهای هواشناسی طی روزهای یکشنبه و دوشنبه ورزش باد نسبتاً شدید و در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق و احتمال تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: طبق شرایط رخ داده بارش‌ها برای اواخر یکشنبه تا اواخر دوشنبه بیشتر می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی استان ایلام از کاهش دمای روزانه طی روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه خبر داد و خاطرنشان کرد: امروز یکشنبه هوا نیمه ابری، گاهی وزش باد شدید در بعضی اوقات رگبار و رعد و برق و شب هنگام نیز ابری، گاهی وزش باد شدید و رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود و احتمال بارش تگرگ وجود دارد.

کد خبر 746557

دیگر خبرها

  • بارش باران شدید باعث جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر شهر زرند شد
  • بارش شدید باران و تگرگ در شهر کرمانشاه
  • بارش شدید بهاری باران و تگرگ در شهرستان اهر
  • بارش شدید باران در شهر کرمانشاه
  • بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر در جوانرود
  • بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر در هرسین
  • ورود سامانه بارشی به استان ایلام
  • بارش باران در ایستگاه متروی استانبول + فیلم
  • مردم قزوین منتظر بارش باران و وزش باد باشند
  • احتمال بارش‌های شدید در مناطق مرکزی و شمال شرق کشور