Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@16:05:51 GMT

عکس ؛ بازگشت پپ گواردیولا به خانه دشمن

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۳۰۳۵۴

عکس ؛ بازگشت پپ گواردیولا به خانه دشمن

قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان دقایقی پیش به انجام رسید و در این مرحله رئال مادرید باید به مصاف سیتی برود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رئال مادرید که در دور گروهی پس از پی اس جی در رده دوم قرار گرفت، انتظار یک قرعه دشوار را داشت و حالا مشخص شده است که باید به مصاف منچسترسیتی پپ گواردیولا برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی کاتالان سیتی به اسپانیا و سانتیاگو برنابئو، خانه دشمن قدیمی خود باز خواهد گشت که بدون شک شاهد صحنه های جذابی خواهیم بود.

آخرین بار که پپ گواردیولا در برنابئو حضور داشت، به عنوان سرمربی بایرن بود که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان دو شکست تلخ را برابر رئال تجربه کرد.

در بازی رفت، رئال با گل کریم بنزما ۱-۰ برنده شد و در بازی برگشت در مونیخ بازهم رئال بود که پیروز شد و این بار با نتیجه ۴-۰. راموس و رونالدو در آن بازی دبل کردند تا خاطره ای بسیار تلخ برای پپ به جا بماند.

پپ گواردیولا اما در دوران حضورش در بارسا بارها طعم پیروزی را برابر رئال چشید و البته شکست هایی را نیز تجربه کرد.

رئال مادرید و سیتی در سال های اخیر ۴ بازی رسمی انجام داده اند. در فصل ۱۳-۲۰۱۲ و زمان حضور مورینیو روی نیمکت رئال، دو تیم در دور گروهی با یکدیگر برخورد کردند. در بازی رفت رئال مادرید تا دقیقه ۸۷ با نتیجه ۲-۱ از سیتی عقب بود اما بنزما ابتدا کار را به تساوی کشاند و در ادامه رونالدو دقیقه ۹۳ گل پیروزی را به ثمر رساند تا مورینیو از شدت خوشحالی وارد زمین شود.

در بازی برگشت دو تیم ۱-۱ مساوی شدند تا سیتی نتواند به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.

فصل ۱۶-۲۰۱۵ نیز دو تیم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر هم قرار گرفتند. بازی رفت در منچستر با تساوی بدون گل تمام شد ولی در بازی برگشت رئال در برنابئو با ضربه گرت بیل که به بدن فرناندو برخورد کرد پیروز شد و به فینال رفت.

در بازی های دوستانه نیز سیتی دو سال پیش در آمریکا موفق شده بود ۴-۱ بر رئال مادرید پیروز شود. این بار نتیجه چه خواهد شد؟ پپ انتقام می گیرد یا زیزو تیمش را به یک چهارم نهایی خواهد رساند؟

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گواردیولا برنابئو لیگ قهرمانان رئال مادرید برنابئو رئال مادرید سانتیاگو برنابئو گواردیولا لیگ قهرمانان محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران لیگ برتر پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران یوونتوس لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۰۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس

جود بلینگام یک‌بار دیگر ستاره رئال مادرید برابر بارسلونا بود. او که در بازی رفت برابر این تیم توانسته بود با زدن دو گل باعث برتری رئال شود، دیشب در دقیقه ۹۱ گل سوم و پیروزی‌بخش رئال را زد تا تقریبا قهرمانی کهکشانی‌ها در لالیگا قطعی شود.

او روی پاس لوکاس واسکز و در شرایطی که کسی او را مهار نکرده بود، توپ را به زیبایی به طاق دروازه بارسا چسباند.

در پایان بازی جود نیز مثل دیگر بازیکنان رئال در زمین جشن گرفته بود و مشغول خوشحالی بود. در این بین یک حرکت ستاره انگلیسی جنجالی شد که به هیس دادن او به اندک هواداران بارسا حاضر در برنابئو مربوط بود.

به نظر می‌رسد او رو به جایگاه فوقانی برنابئو که در آن هواداران بارسا حضور داشتند، هیس نشان می‌دهد که این حرکت اصلا بازخورد خوبی در شبکه‌های اجتماعی و بین بارسایی‌ها نداشت. 

منبع: ورزش سه

tags # رئال مادرید ، جود بلینگام سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • گواردیولا: بازیکنانم باید دو روز در یخچال بمانند!
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند
  • همه علیه ستاره بارسا: حق با گواردیولا بود!
  • باخت‌های پیاپی مقابل رئال مادرید، هواداران بارسلونا را دلتنگ پپ گواردیولا کرد! / عکس
  • بهترین زمان برای بازگشت: جود برنابئو را منفجر کرد
  • بابا، چرا ما هوادار رئال مادرید نیستیم!
  • اقدام گواردیولا برای عامل حذف از لیگ قهرمانان اروپا
  • امید ستاره بارسا: رئال در باد بردن سیتی خوابیده!
  • واکنش آنچلوتی به انتقاد‌ها به بازی برابر سیتی در آستانه الکلاسیکو