Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@09:59:27 GMT

بازگشت دختر نوجوان گمشده به آغوش خانواده

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۳۱۱۲۱

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سید محمد گنجه رئیس پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی از اعلام گم شدن ناگهانی دختر نوجوان ۱۷ ساله‌ای خبر داد و گفت: روز چهارشنبه هفته گذشته، یکی از شهروندان با در دست داشتن پرونده‌ای از دادسرای شهرستان ری مدعی بود؛ دختر ۱۷ ساله اش، به طور ناگهانی مفقود شده است.

وی افزود: بلافاصله تحقیق و بررسی این موضوع در دستور کار ماموران پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی قرار گرفت که با تلاش‌های شبانه روزی مأموران سر نخ‌هایی از محل تردد این دختر گمشده بدست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گنجه تصریح کرد: با انجام تحقیقات تکمیلی مشخص شد، مرد شیطان صفتی که ظاهرا از مدت‌ها قبل، قصد برقراری رابطه دوستی به بهانه ازدواج با این دختر نوجوان را داشته و وی را فریب داده و چندی پیش شرایط فرار او را از خانه مهیا کرده است.

وی بیان کرد: ماموران پس از رصد و پایش اطلاعاتی، موفق شدند مخفیگاه این مرد شیطان صفت را در حوالی میدان اصلی شهر ری شناسایی و در روز بیست و چهارم آذرماه پس از اخذ دستور قضائی با دستگیری این فرد، دختر نوجوان گمشده به آغوش خانوده اش بازگشت.

رئیس پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی در پایان با اشاره به معرفی مرد شیطان صفت به دادسرا به شهروندان توصیه کرد: با همراهی و دوستی با فرزندان خود، بهترین مشاور وی باشید و از آسیب پذیری فرزندانتان جلوگیری کنید. به یاد داشته باشید که دوران بلوع و نوجوانی حساس‌ترین دوران زندگی فرزندان شما می‌باشد با درک متقابل و برآوردن نیاز‌های عاطفی کودکانتان می‌توانید بهترین راهنما برای وی باشید.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۱۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد

سرهنگ نبی اله قاسمی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی یک فقره تیراندازی به سمت اماکن خصوصی، مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: پلیس امنیت عمومی این شهرستان با رصد‌های اطلاعاتی و تلاش‌های شبانه‌روزی ۲ عامل تیراندازی را در این رابطه شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه آنان را دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد با بیان این‌که متهمان انگیزه خود را از ارتکاب این جرم اختلافات قبلی عنوان کردند، افزود: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • اجرای طرح « نور» مطالبه عمومی است
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • ماجرا مفقودی ۳ دختر چوپان در کرمان
  • ۲ دختر نوجوان در سیلاب عنبرآباد مفقود شدند
  • مفقودی ۳ دختر نوجوان در سیل عنبرآباد
  • گمشده‌ای به نام پزشک عمومی روی تابلوی مطب‌ها
  • سه دختر نوجوان در سیلاب عنبرآباد مفقود شدند
  • چرا ایرانی‌ها، پزشک عمومی را قبول ندارند؟ | گمشده‌ای به نام پزشک عمومی روی تابلوی مطب‌ ها
  • رهایی نوجوان ۱۲ ساله از چنگال آدم‌ربا در آبادان
  • تکذیب خبر مرگ دختر جوان در وزرا / پشت پرده خبر مرگ دختری در طرح نور چه بود؟