Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، پیش از این اعلام شده بود شبنم قلی خانی، سیما تیرانداز و نگین معتضدی بازیگران سری جدید این سریال هستند و به تازگی مارال فرجاد نیز به پروژه پیوسته است.

قرار است چهره های بین المللی به پروژه بیایند که از بین بازیگران بین المللی، حضور سه بازیگر از آذربایجان، ترکیه و لبنان در «شام ایرانی» قطعی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجموعه به دنبال تجربه هایی چون «هفت شهر عشق» و «هفت روز و هفت ساعت» ابوطالب، با حضور بازیگران داخلی و خارجی ساخته می شود.

در این فصل جدید، از چهره های جدیدی که در فصل های گذشته حضور نداشته اند استفاده می شود.

«شام ایرانی» تفاوت ها و شباهت های فرهنگی مهمان پذیری و پذیرایی از مهمان خوانده و ناخوانده را در ایران و کشورهای منطقه مقایسه می‌کند.

هر بازیگر به عنوان میزبان، ضمن پذیرایی از مهمان‌هایش برای آنها یک سوپرایز (شگفتانه) خواهد داشت.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بازیگران سینمای جهان بازیگر زن مارال فرجاد شبنم قلی خانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۱۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ تهاجم خارجی علیه ایران صورت نگرفته است

شبکه خبری المیادین به نقل از منابع ایرانی تصریح کرد: هیچ تهاجم خارجی علیه ایران صورت نگرفته است.    به گزارش ایسنا، منابع ایرانی به المیادین گفته‌اند هیچ تهاجم خارجی علیه ایران صورت نگرفته و رسانه‌های آمریکایی یک جنگ نیابتی اطلاعات نادرست را از طرف رژیم صهیونیستی اجرا می‌کنند.   یک مقام ایرانی هم به رویترز گفته حمله موشکی به ایران انجام نشده و صداهای انفجار در اصفهان ناشی از فعال‌شدن سامانه‌های پدافندی بوده است.   فاکس نیوز هم خبر داده آمریکا در حوادث امروز نقشی نداشته است.   بامداد روز جمعه برخی منابع از مقابله با چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور  در برخی از شهرها از جمله اصفهان خبر دادند.   شنیده شدن صدای شلیک مربوط به پدافند هوایی برای مقابله با ریزپرنده‌ها بوده است و اخبار مربوط به انفجار در برخی نقاط کشور نادرست است.   تا این لحظه هیچگونه انفجار و آتش‌سوزی در تاسیسات اصفهان گزارش نشده و شرایط آرام و عادی است.    همچنین بر اساس این گزارش ،برخلاف آنچه که برخی از منابع خبری خارجی اعلام کردند تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان در امنیت کامل است.   منابع خبری موثق اعلام کردند گزارش برخی رسانه‌های خارجی درباره حادثه در این تأسیسات نادرست است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جشن ۳۰ سالگی «داستان عامه‌پسند»/ بازیگران گرد آمدند
  • هیچ تهاجم خارجی علیه ایران صورت نگرفته است
  • ایرانی ها چه تعداد خانه در ترکیه خریدند؟/ اتباع این کشور رتبه اول را دارند
  • ایرانی‌ها رتبه ۲ خرید خانه در ترکیه
  • ایرانی‌ها، رتبه ۲ خرید خانه در ترکیه
  • ایرانی ها، رتبه 2 خرید خانه در ترکیه
  • ایرانی ها، در رتبه 2 خرید خانه در ترکیه
  • ۳۴۰ شرکت ایرانی و خارجی در نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • بهترین فیلم‌های ایرانی دهه شصتی (+عکس)
  • دورهمی هنرمندان به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی + فیلم