Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

معاون اول رئیس‌جمهور در بخشی از سخنان خود در مراسم بزرگداشت محسن خلیلی ماجرای جالبی را نقل کرد.

اسحاق جهانگیری معاون‌اول رئیس‌جمهور در بخشی از سخنان خود در مراسم تقدیر از فعالیت‌های محسن خلیلی‌عراقی گفت: ما مکلفیم ایران را صنعتی کنیم. تاکنون کارهایی انجام شده و کارهای بسیاری مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من همواره از بخش خصوصی دفاع کرده‌ام و اکنون نیز اعلام می‌کنم بدون هیچ چشم‌داشتی حامی آنها هستم هر چند ماه‌های قبل شخصی با تقلید صدای من با آقای خلیلی تماس گرفته بود و تقاضای مبلغی برای آزادی چندین زندانی کرده بود که وی هم از سر مهربانی و دلسوزی آن را پرداخت کرده بود.

 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری کلاهبرداری معاون اول رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۱۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیر: بعد از قهرمانی آسیا، امروز بزرگ‌ترین اتفاق برای باشگاه استقلال افتاد

آفتاب‌‌نیوز :

علی خطیر پس از مراسم واگذاری باشگاه استقلال به مالک جدید، اظهار داشت: این اتفاق را به همه هواداران باشگاه استقلال تبریک می‌گویم. مطمئنا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، در حافظه همه آن‌ها به عنوان یک روز بزرگ و فصل جدید در تاریخ باشگاه، می‌ماند. امروز بزرگترین اتفاق برای باشگاه استقلال افتاد. بعد از قهرمانی آسیا در سال ۱۹۹۰، این بزرگ‌ترین اتفاق باشگاه استقلال بعد از انقلاب بود.

وی افزود: از دولت، رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور، وزیر ورزش، وزیر اقتصاد و همه عزیزانی که این اتفاق خوب را توانستند بعد از این همه انتظار و مشکلاتی که دو باشگاه داشتند، رقم بزنند تشکر می‌کنم. از عبدالعلی علی عسکری مدیرعامل و زیرمجموعه‌های هلدینگ خلیج فارس تشکر می‌کنم که پیشنهاد خرید استقلال را دادند و این قرارداد نهایی شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • خطیر: بعد از قهرمانی آسیا، امروز بزرگ‌ترین اتفاق برای باشگاه استقلال افتاد
  • اجرای طرح‌های بزرگ آب و برق ایران در بیش از ۲۰ کشور جهان
  • طرح بزرگ برق‌ آبی «اومااویا» در سفر رئیسی به سریلانکا افتتاح شد
  • فیلم/ حضور رئیس جمهور در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی اوماتویا
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات
  • بخشی از حق‌آبه ایران از هیرمند پرداخت شد
  • بهادری جهرمی: بخشی از حقابه ایران از هیرمند دریافت شده/ پیگیری برای دریافت کامل حقابه ایران ادامه دارد
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • بشار اسد : گاهی دیدارهایی با آمریکایی ها داریم