Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-20@02:10:05 GMT

واحد صنعتی آلاینده در سلفچگان پلمب شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۳۱۸۲۳

واحد صنعتی آلاینده در سلفچگان پلمب شد

رئیس اداره حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: یک واحد صنعتی آلاینده واقع در شهرک صنعتی سلفچگان، پس از صدور اخطاریه های لازم، پلمب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علی احمدی اظهار کرد: در جریان کنترل و نظارت بر واحدهای صنعتی در بخش سلفچگان، یک واحد آلاینده صنعتی شناسایی و بر اساس گزارش کارشناسان، اخطاریه های لازم برای این واحد صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: با توجه به صدور اخطاریه‌های متعدد و عدم اقدام لازم برای رفع آلودگی، این واحد صنعتی آلاینده که در شهرک صنعتی سلفچگان واقع شده است، با دستور مقام قضائی پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری بعمل آمد.

رئیس اداره حقوقی حفاظت محیط زیست قم در پایان تصریح کرد: واحدهای صنعتی آلاینده که توسط شکایت های مردمی و بازرسی کارشناسان این اداره کل شناسایی می شوند، در راستای تأمین امنیت و سلامت عمومی جامعه، بر اساس قوانین و ضوابط زیست محیطی با تخلف آنها برخورد خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قم جامعه حفاظت محیط زیست قم کنترل و نظارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۱۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: طی بازدید‌های مداوم و نامحسوس کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه، یک محل غیرمجاز دندانپزشکی و یک محل غیرمجاز ماساژدرمانی در اردبیل به‎دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان و انجام خدمات غیرمجاز درمانی، شناسایی و با همکاری اداره اماکن انتظامی، مهروموم و افراد متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.
رامین نسیمی دوست تأکید کرد: انجام هرگونه مداخلات و اقدامات پزشکی و دندانپزشکی، طب سنتی، زیبایی و کاشت مو در مراکز غیرمجاز و توسط افراد غیر مرتبط ممنوع بوده و باید در مراکز معتبر و زیر نظر متخصص مربوطه انجام شود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: هم استانی‌ها می‌توانند هر گونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی و دندانپزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها گزارش کنند.

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان
  • پلمب ۲ واحد تولیدی شن و ماسه در کرمان
  • یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان پلمب شد
  • فعالیت واحد تولیدی پلمب شده در شهرک صنعتی قدیم فیروزکوه از سر گرفته شد
  • شناسایی ۶۲ واحد آلاینده در مه ولات
  • پایش زیست محیطی مشترک واحد تولیدآلیاژ در شوط
  • ثبت بیش از ۵۰۰ مورد آلودگی زیست محیطی در لرستان
  • اخذ استاندارد و گواهینامه‌های ملی ۷ واحد تولیدی در استان اردبیل
  • پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل
  • معرفی واحد تولید کننده آلاینده محیط زیست به دستگاه قضا در گیلان