Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور اقتصادی استانداری اصفهان با ذکر این مثال که صدور مجوز گلخانه ها و برخی از امور کشاورزی از ۴ماه به یک هفته کاهش یافته است، گفت: برخی مدیران که دارای امضای طلایی هستند و کار مردم را انجام نمی دهند شناسایی کردیم و تذکرات جدی به آنها داده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «سید حسن قاضی عسگر» در نشست خبری تشریح بسته حمایتی گمرک در سال رونق تولید گفت: در جلسات هفتگی با تولیدکنندگان مشکلات آنها را احصا می کنیم و تلاش می کنیم که موانع را از سر راه آنها برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون امور اقتصادی استانداری اصفهان با بیان اینکه ارائه بسته های حمایتی نیز به منظور کاهش تولیدکنندگان شکل می گیرد، اظهار داشت: در ارائه این بسته ها تلاش شده است که فرآیندهای اداری اصلاح شود و مدت زمان ارائه خدمات کاهش یابد.

 

وی با ذکر این مثال که صدور مجوز گلخانه ها و برخی از امور کشاورزی از 4 ماه به یک هفته کاهش یافته است، گفت: برخی مدیران که دارای امضای طلایی هستند و کار مردم را انجام نمی دهند شناسایی کردیم و تذکرات جدی به آنها داده ایم.

 

قاضی عسگر به مشکلات چند نرخی بودن ارز در کشور اشاره کرد و افزود: سرکوب نرخ ارز یک سیاست غلط است که متأسفانه در کشور ما پیش گرفته شده است و تا زمانی که این مشکل حل نشود، شاهد کاهش ارزش ها خواهیم بود و آینده روشنی نمی توان برای اقتصاد متصور شد.

 

وی پرداخت یارانه های کور را از دیگر مشکلات اقتصادی کشور برشمرد و تصریح کرد: کشور ما سالهای متمادی با خام فروشی نفت اداره شده و مثل یک «بچه پولدار» بزرگ شده ایم، حالا که قرار است خام فروشی را کنار بگذاریم، و به دنبال سایر درآمدها برای اداره کشور باشیم سخت به نظر می رسد.

 

 

پایان پیام/121

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد مسجد خبرگزاری شبستان طرح ملی فهما روزنامه استان بوشهر اردبیل شیراز گمرک استان اصفهان استانداری اصفهان معاون استاندار اصفهان گمرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۳۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی: در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوردر مورد اقدامات معاونت امور زنان برای حجاب و عفاف گفت: در زمینه حجاب کار اجرایی انجام نمی‌دهیم دنبال فرهنگ سازی هستیم. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور صبح امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در مورد اقدامات معاونت امور زنان برای حجاب و عفاف گفت: ما عملا نمی‌توانیم در مساله اجرا وارد شویم، اما در تلاش برای فرهنگ سازی هستیم.

خزعلی: دوره موشک تمام نشده وقتی زبان وتو می‌شود

خزعلی خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که توسط معاونت امور زنان ریاست جمهوری در این زمینه در سال گذشته انجام گرفت آموزش زیست عفیفانه به مربیان بود که آنها برای والدین برنامه‌های الگویی و کارگاهی برگزار خواهند کرد و در پنج استان این کار انجام شده و برای 10 استان دیگر هم برنامه کارگاهی در مشهد برگزار می شود.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • خزعلی: در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • سفر خارجی رئیسی بعد از «وعده صادق» نشان از اقتدار کشور است
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • خزعلی: در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم
  • ۲ هزار و ۳۰۰ قطعه زمین در خراسان جنوبی آماده واگذاری است
  • تاکید استاندار جدید بر توسعه و توازن یکپارچه مازندران
  • تأمین آب استان اصفهان نخستین مطالبه مردم و علما است
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه