Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@04:55:15 GMT

آخرین وضعیت روند بهبود مصدومیت عثمان دمبله

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۳۳۲۶۴

آخرین وضعیت روند بهبود مصدومیت عثمان دمبله

عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بارسلونا دیروز به شهر بارسلون سفر کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اتفاقات تکراری سال های اخیر برای عثمان دمبله دوباره رخ داد و این وینگر جوان فرانسوی در دیدار برگشت لیگ قهرمانان مقابل دورتموند آسیب دید تا این بار چهار ماه قادر به همراهی تیمش نباشد. کادر فنی بارسا که از تکرار این روند به ستوه آمده بود، این بار تصمیم گرفت عثمان دمبله را راهی قطر کند تا این بازیکن در کلینیکی پیشرفت در دوحه روند درمان خود را سپری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می رسد سبک زندگی عثمان دمبله،نقش مهمی در رخ دادن این مصدومیت های متوالی داشته باشد، اما این بار کادر فنی بارسلونا از روند درمان این بازیکن جوان رضایت داشته و تصور می کند این اتفاق دیگر برای عثمان دمبله در سال جدید تکرار نخواهد شد.

طبق ادعای کادناسر، عثمان دمبله بخشی از روند ریکاوری خود را در قطر طی کرده و دیروز به بارسلون سفر کرد، اما به زودی برای پیگیری درمان خود به قطر بازخواهد گشت. البته قرار نیست عثمان دمبله به این زودی ها قادر به بازگشت به میادین باشد و روند درمان او زمان بر خواهد بود. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، عثمان دمبله می تواند تیمش را در دیدار مقابل ناپولی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در ماه فوریه همراهی کند، البته اگر دوباره مصدومیتی رخ نداده و باعث دوری این بازیکن از میادین نشود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دمبله عثمان دمبله بارسلونا بارسلونا دمبله عثمان دمبله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۳۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط در انتظار 2 لژیونر ایران: زودتر برگردید!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال کایسری اسپور که سید مجید حسینی و علی کریمی در آن عضویت دارند و پس از تغییر سرمربی و حضور بوراک ایلماز روند خوبی را طی کرده بود، در 6 مسابقه اخیرش موفق به کسب پیروزی نشده و دو تساوی و چهار شکست داشته که غیبت بازیکنان ایرانی در این نتایج بی‌تاثیر نبوده است.

سید مجید حسینی، مدافع ایرانی کایسری اسپور که در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه 10 بازی انجام داده، در چهار ماه گذشته به دلیل همراهی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا و مصدومیت نتوانسته به میدان برود که این روند همچنان ادامه دارد.

حسینی آخرین بازی خود را در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا مقابل هنگ‌کنگ انجام داد و پس از آن در تمام رقابت‌های تیم ملی و کایسری اسپور که غیبتش در روند ضعیف باشگاهی او مؤثر بوده است.

علی کریمی، هافبک ایرانی کایسری اسپور نیز که فصل بهتری نسبت به همیشه سپری کرده، در دو هفته گذشته مقابل ترابزون اسپور و آدانا دمیراسپور که یک تساوی و یک شکست داشتند، حضور نداشته و مصدومیت از ناحیه فتق دیسک کمر موجب شده تا دور از لیست قرار بگیرد.

تیم کایسری اسپور در حال حاضر 37 امتیازی و تیم چهاردهم جدول سوپر لیگ ترکیه است که فاصله چهار امتیازی با منطقه سقوط دارد، ولی می‌تواند با بازگشت بازیکنان ایرانی خود به شرایط خوبی برگردد و از پایین جدول فاصله بگیرد.

دیگر خبرها

  • گل دوم عثمان دمبله به لوریان روی حرکت تکنیکی زیبا و پاس کیلیان ام باپه (لوریان 0-3 پاری سن ژرمن)
  • سقوط در انتظار 2 لژیونر ایران: زودتر برگردید!
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان/۴ بازیکن در حال درمان
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • مصدومیت شدید ستاره آمریکا: چقدر بدشانسی پسر!‏
  • نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس